אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מומה פרסומאים מקימים מחלקת פרסום גרילה

מומה פרסומאים מקימים מחלקת פרסום גרילה

המשנה למנכ"ל: "בתקופת מיתון דרושות למפרסמים פעילויות חדשניות ויחודיות שיכולות להגביר את האימפקט של הקמפיינים הפרסומיים"

19.02.2009, 14:55 | כתב כלכליסט

מומה פרסומאים, בבעלותו של ארי כהן, מקימה מחלקה חדשה לפעילות של פרסום גרילה, שתלווה קמפיינים פרסומיים.

המחלקה, המונה אנשי קריאטיב, קד"ם ופלנינג, כבר החלה לטפל במספר לקוחות המשרד מתחומי השיווק והצרכנות. בנוסף מציעה המחלקה גיבוי של מחלקת האינטראקטיב, לפעילויות גרילה מחתרתיות גם באינטרנט.

אלדד סהר, משנה למנכ"ל: "בתקופת מיתון דרושות למפרסמים פעילויות חדשניות ויחודיות שיכולות להגביר את האימפקט של הקמפיינים הפרסומיים. כך בעצם נולד רעיון פרסום הגרילה. הניסיון של מומה בפעילויות שטח חריגות, בשיתוף אנשי קריאייטיב ואינטרנט, כבר הוכיח הצלחות ביצירה של באזז סביב קמפיינים, ובעצם הפך את מחלקת הגרילה שלנו לעובדה קיימת, שרק חיכתה לקבל הכרה 'רשמית' במשרד".

מומה פרסומאים הוקמה לפני כ-5 שנים, ומטפלת בין היתר בתקציבי הפרסום של רשת נעלי סקופ, רשת חנויות החשמל הסיטונאי, רשת ג'נטלמן, וודקה חורטיצה, ועוד.

תגיות