אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ראובני פרידן זכו בתקציב המדיה של מזרחי טפחות

ראובני פרידן זכו בתקציב המדיה של מזרחי טפחות

היקף התקציב מוערך ב-16 מיליון שקל בשנה. רכש המדיה ייעשה באמצעות חברת מרקיורי שבבעלות ראובני פרידן

19.02.2009, 17:25 | מיטל זדה

לאחר מכרז: תקציב רכש המדיה של בנק מזרחי טפחות, המוערך ב-16 מיליון שקל בשנה, יישאר במשרד הפרסום ראובני פרידן IPG .

רכש המדיה ייעשה באמצעות חברת מרקיורי שנמצאת בבעלות ראובני פרידן. במכרז השתתפו גם החברות יוניון וקראט מדיה וואן.

התקציב יצא למכרז בעקבות פירוק חברת המדיה יונייטד, בה היה שותף ראובני פרידן, שטיפלה בתקציב המדיה של הבנק. תקציב הקריאייטיב מטופל בראובני פרידן זה כמה שנים.

משה ראובני, מנכ"ל משותף במשרד, מסר כי הוא גאה בבחירת הבנק. לדבריו, אין ספק שריכוז כל המאמצים במשרד אחד יניב תוצאות טובות ואף משופרות.

תגיות