אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מקאן אריקסון וטריו מובילים בהיקף הפרסום במגזר הרוסי צילום: בועז אופנהיים

מקאן אריקסון וטריו מובילים בהיקף הפרסום במגזר הרוסי

היקף התקציבים של שני המשרדים נאמד ב-21.2 מיליון שקל ב-2008, כך על פי דירוג יפעת בקרת פרסום. סנו מדורגת שוב כמפרסמת הגדולה במגזר. במגזר הערבי שומר סקטורס על ההובלה

22.02.2009, 14:01 | מיטל זדה

מקאן אריקסון וטריו (מקבוצת אדלר-חומסקי) שומרים על ההובלה בפרסום במגזר הרוסי, עם היקף תקציבים של 21.2 מיליון שקל במהלך 2008 - כך עולה מדירוג יפעת בקרת פרסום. מגזרים מדורג במקום השלישי עם היקף פעילות בהיקף של 16.7 מיליון שקל.

חברת סנו מדורגת גם השנה כמפרסמת הגדולה במגזר הרוסי, עם הוצאה ריאלית לפרסום בהיקף של 8.7 מיליון שקל, ועם גידול מרשים של 18%. בקרב המגזר החרדי משרד הפרסום בולטון פוטנציאל שומר על מיקומו עם פעילות של 18.7 מיליון שקל. אפיקים שסופג ירידה של 10% מדורג שני עם פעילות של 15.4 מיליון שקל. קבוצת שטראוס הינה המפרסמת הגדולה במגזר החרדי עם הוצאה לפרסום של 4 מיליון שקל.

במגזר הערבי שומר המשרד סקטורס על הובלה, אך המשרד מציג ירידה של 9% בפעילות עם הוצאה לפרסום של 11.9 מיליון שקל. המפרסמת המובילה במגזר היא חברת בני פאוזי שמשום, שהכפילה השנה את תקציב הפרסום שלה, לכ-3.6 מיליון שקל, ופרסמה במהלך 2008 את משקה האנרגיה XL ולאחר מכן את BLU.

תגיות