אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אולד נייבי יוצאת בקמפיין שמדגיש את המוזרות צילום: בלומברג

אולד נייבי יוצאת בקמפיין שמדגיש את המוזרות

המהלך הוא חלק מהמאמץ להפוך את המגמה השלילית במכירות הרשת. המכירות של אולד נייבי בחנויות החדשות שנפתחו בשנה שעברה ירדו ב-34% בינואר

26.02.2009, 10:41 | סוכנויות הידיעות

קמעונאית הבגדים אולד נייבי (Old Navy) המהווה חלק מקבוצת המותגים הכוללת גם את גאפ, משיקה קמפיין פרסומי חדש הנראה כמו מגזין סלבריטי, עם בובות-תצוגה בשם "סופרמודלקוינס", שיתמקד באמהות צעירות.

המהלך הוא חלק מהמאמץ להפוך את המגמה השלילית במכירות ברשת. כשהצרכנים מעוניינים להוציא פחות אולד נייבי, הידועה כרשת זולה, נראית במצב טוב. אבל התחרות הקשה ומסר מותגי לא ברור פגעו בתוצאותיה. המכירות של אולד נייבי בחנויות שנפתחו בשנה שעברה ירדו ב-34% בינואר, לעומת ירידה של 18% בלבד בחנויות גאפ ו-22% במותג השלישי של הרשת, בננה רפבליק.

נשיא אולד נייבי, טום וייט, שנכנס לתפקיד לפני שנה וחודש, הוא הראשון להודות שהחברה טעתה כשבמהלך השנתיים האחרונות הסיטה את התמקדותה מאמהות צעירות לבני עשרה. "התרחקנו מהלקוחות שלנו", הוא אומר, ומתכוון לקמפיין שהושק באפריל האחרון והציג ביקיני. "אלו לא הדברים שאמהות בגילאים 25-35 מחפשות".

הפרסומות החדשות, שיתחילו לרוץ היום (ה') בטלוויזיה האמריקאית, מראות את הבובות בחנויות של אולד נייבי, כשהן מתבדחות ומדברות זו עם זו עם ג'ינסים ועל המחיר של בגדי אולד נייבי.

תגיות