אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אליקים-הרמן&נהרדעא יטפל בתקציב הפרסום של בוניטה צילום: יניב אדרי

אליקים-הרמן&נהרדעא יטפל בתקציב הפרסום של בוניטה

התקציב יצא למכרז לאחר שטופל בברוקנר-נטע-יער. תקציב הרשת לעונת אביב-קיץ 2009 יעמוד על 2.5 מיליון שקל

02.03.2009, 11:27 | מיטל זדה
תקציב הפרסום של רשת האופנה BONITA, יטופל במשרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדעא. כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט", התקציב יצא למכרז לאחר שטופל בברוקנר-נטע-יער, עליו התמודדו מספר משרדים קטנים. עפ"י הערכת החברה, תקציב הרשת לעונת אביב-קיץ 2009 תעמוד על 2.5 מיליון שקל.

פרידה ראובני, מנכ"ל ובעלי הרשת: "שיקולים רבים הנחו אותנו בבחירת משרד הפרסום החדש, כאשר להבדיל מחברות אחרות ביקשנו לקבל משרד קטן עם אנשים גדולים, משרד אשר יעניק לנו את מלוא תשומת הלב הפרסומית האפשרית תוך הפגנת יכולות פרסומיות של משרד גדול".

תגיות