אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יוניליוור משיקה מרכך כביסה מרוכז צילום: אבי כהן

יוניליוור משיקה מרכך כביסה מרוכז

החברה משיקה את בדין אקסטרא, מוצר בעל ריח חזק המחזיק זמן רב יותר. היעד של יוניליוור, המחזיקה ב-34% מקטגוריית מרככי הכביסה היא להעביר תוך שלוש שנים רבע מהצרכנים בקטגוריה לפורמט המרוכז

02.03.2009, 16:04 | גלי ברגר
חברת יוניליוור, המשווקת את מרכך הכביסה בדין מרחיבה את הקטגוריה ומשיקה את בדין extra, שמשווק בבקבוק קטן יותר בנפח של פחות מליטר לעומת 2 ו-4 ליטר לבדין הרגיל. האקטסרה מייצג את נושא הריח, שהוא חזק יותר ומחזיק לטענת החברה זמן ממושך יותר. היעד של יוניליוור, המחזיקה ב-34% מקטגוריית מרככי הכביסה היא להעביר תוך שלוש שנים רבע מהצרכנים בקטגוריה לפורמט המרוכז. "מדובר במהלך שאמור לשנות התנהגות והרגלים ולכן אנחנו מציבים יעדים לטווח ארוך", אומרת מיכל גולדמן, סמנכ"לית חטיבת הטיפוח ושירותי שיווק ביוניליוור. "ברור לנו שתהיה קניבליזציה ונגיסה בפורמט הגדול, היא תהיה לטובתנו". שוק מרככי הכביסה מגלגל 144 מיליון שקל בשנה, וזוהי קטגוריה מוטת מבצעים.

בדין אקטסרה הוא מוצר רווחי יותר, שכן הוא צורך פחות חומר אריזה, הלוגיסטיקה שלו פשוטה יותר והרווחיות שלו לצד העובדה שהוא תופס פחות שטחי מדף הופכת אותו אטרקטיווי עבור רשתות השיווק, ששמחו מבחינתם להקצות שטחי מדף ואמצעי קידום מכירות בתוך הסניפים שיבליטו את המוצר. תקציב השיווק של בדין אקסטרה יעמוד על 6 מיליון שקל, והוא יתחלק שווה בשווה בין פעילות של קמפיינים מעל הקו (ATL) ופעילות מתחת לקו (BTL) - צעד חריג עבור יוניליוור ובהשקות בכלל. "זו קטגוריה שדורשת התנסות של צרכנים, ואנחנו מתכוונים לגעת ב-400 אלף לקוחות, לרבות 100 אלף במגזר החרדי", מסבירה קרן סער, מנהלת שיווק תחום הטיפוח הביתי.

תגיות