אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פלאפון השקיעה 12 מיליון שקל בקמפיין השקת הרשת החדשה צילום: אוראל כהן

פלאפון השקיעה 12 מיליון שקל בקמפיין השקת הרשת החדשה

סמנכ"ל השיווק: אין בכוונת החברה להגדיל ב-2009 את תקציב הפרסום והוא צפוי לעמוד על אותם היקפים כמו ב-2008

03.03.2009, 13:08 | מיטל זדה ואמיר טייג

למעלה מארבע שנים לאחר המיתוג מחדש של החברה, פלאפון מציגה היום (ג') שפה תקשורתית חדשה שתלווה את הרשת החדשה - HIGH SPEED GSM. בהשקת הפעילות השיווקית הושקעו למעלה מ-12 מיליון שקל, עם זאת בחברה מדגישים כי לא מדובר במיתוג מחדש אלא יצירת בידול שיווקי לחברה בשוק הסלולר.

הפעילות הפרסומית תלווה בהוספת דמויות גרפיות צבעוניות לפרסומים, תחת הקונספט של יצירת "עולם אחר" שישתקף ממסע הפרסום.

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, אמר ל"כלכליסט" כי על אף השקת הרשת, אין בכוונת החברה להגדיל ב-2009 את תקציב הפרסום שלה והוא צפוי לעמוד על אותם היקפים כמו ב-2008. "אילולא ההשקה, גם תקציב 2008 היה נראה לנו גבוה" מסביר עופר. עופר שולל חזרה להיקפי התקציבים שאפיינו את שנת 2007, שעמדה בצל תוכנית הניידות, אז עמד תקציב הפרסום של פלאפון על 17 מיליון דולר, זאת לעומת 13 מיליון דולר ב-2008, (עפ"י נתוני יפעת).

את השפה התקשורתית החדשה עיצב משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי. לדברי אורי עיני, מנכ"ל משותף של המשרד: "הקו הפרסומי שבחרנו נועד לחדד את הבידול של פלאפון באמצעות שפה חדשה המעבירה את המסר של חדשנות ומובילות הן בטכנולוגיה והן במגוון המוצרים".

את סרטון התדמית החדש מקריין השחקן איתי טיראן, שימשיך ויקריין את הקמפיינים של החברה בשנה הקרובה.

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, ציין כי פלאפון גייסה 50 אלף לקוחות, מחציתם לקוחות חדשים במהלך חודש ההשקה הרכה. השבוע נפתחה חנות הקונספט של החברה בגני התערוכה, לכלכליסט נודע כי בהקמת החנות הושקעו 8 מיליון שקל, 5 מהם ע"י פלאפון ו-3 מיליון נוספים ע"י יצרניות ציוד הקצה.

תגיות