אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: השותף הפרסומי החדש של נבחרת ישראל יכניס עוד 17.5 אלף דולר למשחק צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

בלעדי: השותף הפרסומי החדש של נבחרת ישראל יכניס עוד 17.5 אלף דולר למשחק

לקראת ארבעת משחקי הבית האחרונים במוקדמות מונדיאל 2010, חתמה חברת קרשר הגרמנית על חוזה פרסום בשווי 70 אלף דולר, במסגרתו תפרסם במגרשים בהם תשחק הנבחרת

05.03.2009, 16:36 | אוריאל דסקל

קרשר (Kärcher), החברה הגרמנית למערכות ניקיון, תעניק חסות למשחקי נבחרת ישראל במוקדמות מונדיאל 2010. החברה שילמה 70 אלף דולר עבור פרסום במגרש בארבעה משחקי הנבחרת, שיתקיימו באיצטדיון רמת גן.

ספורטפייב, סוכנות הספורט הגרמנית, שעובדת עם ההתאחדות לכדורגל, תיווכה בהסכם. קרשר תפרסם במספר מגרשים באירופה במהלך משחקי המוקדמות ביבשת.

החברה הגרמנית מצטרפת כשותפה פרסומית לחברת הצמיגים קונטיננטל וליצרנית כלי העבודה, Würth, שגם כן מפרסמות במהלך משחקי המוקדמות.

כמו כן, החברות הייסנס ואדידס, הספונסריות המרכזיות של הנבחרת, יהנו גם הן מנוכחות פרסומית במהלך משחקי נבחרת ישראל. 

סוזוקי והמועצה להסדר ההימורים בספורט מעניקות גם הן חסות לנבחרת, כמו גם סוכנות הנסיעות איסתא וחברת השכרת הרכב הרץ, הספקיות הרשמיות שלה.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות