אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לקראת קקטוס הזהב: איגוד הפרסום יבחן דרכים לצמצם עלויות

לקראת קקטוס הזהב: איגוד הפרסום יבחן דרכים לצמצם עלויות

יו"ר האיגוד: "תחרות קקטוס הזהב חייבת להתקיים ואנחנו צריכים לעשות הכל כדי להתאים את התחרות לרוח התקופה ולמציאות"

09.03.2009, 14:45 | מיטל זדה

תחרות קקטוס הזהב אינה יורדת מסדר היום של משרדי הפרסום: הערב, במסגרת ישיבת הנהלת איגוד חברות הפרסום, תעלה התחרות לדיון בקרב חברי ההנהלה. מודי כידון, יו"ר האיגוד הנכנס, יבחן כיצד ניתן יהיה לצמצם את עלויות התחרות עבור משרדי הפרסום המשתתפים, זאת על רקע המצב הכלכלי, כך נודע ל"כלכליסט".

ביום חמישי האחרון הסתיימה הגשת העבודות לתחרות, ובין יתר הנושאים לדיון בישיבה, יתעדכנו חברי ההנהלה בכמות העבודות שהוגשו ויבחנו האם ניתן להפחית את עלויות התחרות למשרדים.

כזכור, בשבוע שעבר הודיע משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי על הימנעותו מהתחרות, עקב העלויות הכספיות הגבוהות שדורשת התחרות.

כידון מסר בתגובה: "תחרות קקטוס הזהב חייבת להתקיים ואנחנו צריכים לעשות הכל כדי להתאים את התחרות לרוח התקופה ולמציאות".

תגיות