לירן דן נבחר לאיש השיווק של פברואר
בין הנימוקים לבחירה של איגוד השיווק - המהלך שהוביל דן, סמנכ"ל מדיה אינטראקטיבית בחדשות ערוץ 2, להחדרת המהדורה לאינטרנט
10.03.2009, 11:31 | מיטל זדה
איגוד השיווק הישראלי בחר בלירן דן, סמנכ"ל מדיה אינטראקטיבית בחדשות ערוץ 2, כאיש השיווק של פברואר 2009. בין הנימוקים לבחירה - המהלך שהוביל דן להחדרת חדשות 2 לאינטרנט, אחרי 15 שנה שבהן חדשות ערוץ 2 שידרו בטלוויזיה בלבד.
עוד הסבירו באיגוד כי "אתר האינטרנט של חדשות 2 בחר לבדל את עצמו באמצעות תכני הווידאו החדשותיים והשידורים החיים שהוא מציע לגולש, זאת במטרה להוות תחרות בשוק רווי באתרי חדשות מבוססים דוגמת Ynet".
דן מסר בתגובה: "אנחנו שמים דגש מובהק על נושא הווידאו. באתר עולים מדי יום כ-100 קטעי וידאו חדשותיים. בנוסף יש גם תכני וידאו ייחודיים, כמו ה-'וידאופדיה': אנציקלופדיית הווידאו המקוונות הראשונה מסוגה בעולם, וצילומים של הנעשה מאחורי הקלעים של חדשות 2".
תגובה אחת לכתיבת תגובה