אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לירן דן נבחר לאיש השיווק של פברואר

לירן דן נבחר לאיש השיווק של פברואר

בין הנימוקים לבחירה של איגוד השיווק - המהלך שהוביל דן, סמנכ"ל מדיה אינטראקטיבית בחדשות ערוץ 2, להחדרת המהדורה לאינטרנט

10.03.2009, 11:31 | מיטל זדה
איגוד השיווק הישראלי בחר בלירן דן, סמנכ"ל מדיה אינטראקטיבית בחדשות ערוץ 2, כאיש השיווק של פברואר 2009. בין הנימוקים לבחירה - המהלך שהוביל דן להחדרת חדשות 2 לאינטרנט, אחרי 15 שנה שבהן חדשות ערוץ 2 שידרו בטלוויזיה בלבד.

עוד הסבירו באיגוד כי "אתר האינטרנט של חדשות 2 בחר לבדל את עצמו באמצעות תכני הווידאו החדשותיים והשידורים החיים שהוא מציע לגולש, זאת במטרה להוות תחרות בשוק רווי באתרי חדשות מבוססים דוגמת Ynet".

דן מסר בתגובה: "אנחנו שמים דגש מובהק על נושא הווידאו. באתר עולים מדי יום כ-100 קטעי וידאו חדשותיים. בנוסף יש גם תכני וידאו ייחודיים, כמו ה-'וידאופדיה': אנציקלופדיית הווידאו המקוונות הראשונה מסוגה בעולם, וצילומים של הנעשה מאחורי הקלעים של חדשות 2".

תגיות