אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
Cotendo גייסה 7 מיליון דולר מסקויה ומבנצ'מרק

Cotendo גייסה 7 מיליון דולר מסקויה ומבנצ'מרק

הגיוס יאפשר לחברה, המספקת שירותי טכנולוגיה לשיפור הפצת התוכן ברשת, להרחיב את מערך השיווק בארצות הברית

11.03.2009, 11:42 | מאיר אורבך

חברת הסטארט-אפ קוטנדו (Cotendo) השלימה גיוס של 7 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון בנצ'מרק וסקויה. הגיוס הראשון של החברה היה בינואר 2008. החברה מעסיקה כ-20 עובדים בנתניה ובסן קרלו שבעמק הסיליקון. מייסדי החברה הם רוני זהבי, אודי טרוגמן ודוד דריי.

"הטכנולוגיה של החברה שנחשפה היום מיועדת לספקי התוכן באינטרנט. טכנולוגיית שירות הפצת תוכן משפרת את חוויית הגלישה של המשתמש שמקבל את התוכן בצורה מהירה וחלקה יותר. לחברה שרתים שפזורים בכל העולם, והתוכן שלנו נשמר קרוב למשתמשים ולכן מאיץ את הגלישה. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לספק התוכן להוריד את העומס מחוות השרתים שלו. במקום שיבנה עוד חוות שרתים הוא עושה אאוטסורסינג לשירות שלנו", אומר רוני זהבי.

"המוצר שלנו מגיע בטכנולוגיה חדשה ברמת התוכנה אנחנו מסוגלים לשרת לקוחות בעולם בכמות שרתים קטנה בצורה משמעותית משדרושה למתחרים דוגמת אקאמי. אנחנו ייצרנו יישום שמאפשר ללקוח לנהל את התוכן שלהם בצורה פתוחה ושליטה בהוצאות . המוצר שלנו מאפשר ליצור סדרי עדיפויות בין הלקוחות שונים של מוצרי הפצת התוכן ליצור העדפות ביניהם", מוסיף רוני זהבי, "שירותי הפצת התוכן הוא השירות היקר ביותר לחברות המפיצות תוכן למעט משכורות המשולמות לעובד".

לקוטנדו כ-10 לקוחות משלמים על פי מודל שירות SAAS, ובהם אתרי מסחר, אתרי משחקים וחברות אבטחה.

ארד נווה, שותף כללי בבנצ'מרק קפיטל, הצטרף לחבר המנהלים של קוטנדו. חברי ההנהלה האחרים הינם רנדי דיצלר וחיים סדגר, שותפים בסקויה קפיטל , וכן מנכ"ל קוטנדו, רוני זהבי.

"בין התחומים הטכנולוגיים אשר נזנחו במשך זמן רב, נכלל תחום הפצת התוכן. זה זמן מה לא נבחן הנושא מחדש כלל, בעוד שבמהלך תקופה זו כמות התוכן באינטרנט הכפילה את עצמה", אומר מייקל מוריץ, שותף כללי בסקויה, ומוסיף כי "קוטנדו מציעה דרך מוצא לספקי תוכן הלכודים בסבך של פתרונות מיושנים".

תגיות