אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום ראשון: הקמפיין החדש של etrader

פרסום ראשון: הקמפיין החדש של etrader

ל"כלכליסט" נודע כי החברה עומדת מאחורי קמפיין הטיזרים שעלה אמש עם סיסמאות דוגמת "הלוואי שהבורסה תיפול"

11.03.2009, 14:20 | מיטל זדה

חברת etrader היא שעומדת מאחורי קמפיין הטיזרים שעלה אמש תחת הסלוגנים: "הלוואי שהנפט יעלה", הלוואי שהבורסה תיפול", "הלוואי שהדולר יתרסק" – כך נודע ל"כלכליסט".

מדובר בקמפיין שילוט חדש של החברה המהווה פלטפורמת מסחר באופציות דיגיטליות. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום ראובני-פרידן, והוא יחשף במלואו במוצ"ש, אז יעלה הקמפיין המשלים שיחשוף את זהות החברה.

ב-etrader אישרו את העלאת הקמפיין ומסרו "החלטנו לצאת בטיזרים עם מסר מפתיע, כדי ליצור בולטות וייחודיות ולהסביר שמה שמייחד את זירת המסחר שלנו היא האפשרות להרוויח גם בזמן טלטלות בשווקים".

הקמפיין יעלה גם באינטרנט ובחסויות בטלוויזיה, בהיקף מוערך של 2 מיליון שקל.

תגיות