אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
BLU מתרחב גם למצרים ולאירופה

BLU מתרחב גם למצרים ולאירופה

חברת בני פאוזי, יצרנית משקה האנרגיה BLU, החלה בשיווקו במצרים, בבולגריה, בהונגריה ובצ'כיה

12.03.2009, 09:19 | גלי ברגר

חברת בני פאוזי, יצרנית משקה האנרגיה BLU, החלה בשיווקו במצרים, בבולגריה, בהונגריה ובצ'כיה. כך נודע ל"כלכליסט". ענאן שמשום, מנכ"ל ומבעלי חברת בני פאוזי ובניו, סיפר שבכוונת החברה לשווק את המוצר גם למדינות נוספות: "אנחנו מנהלים משא ומתן עם ירדן, עם רוסיה ועם ארצות הברית", אמר.

מערך ההפצה של החברה, העוסקת גם ביבוא של אלכוהול ומוצרי מזון, נשען על קשרים עם מפיצים בינלאומיים. "היעד שלנו הוא להגיע ל־2 מיליון יורו מכירות בחו"ל השנה", אומר שמשום. כמו בארץ, גם בחו"ל נמכר BLU בחנויות נוחות, ברשתות שיווק ובברים.

חברת בני פאוזי היתה יבואנית של משקה האנרגיה XL בין 2004 ל־2008, ובעצם ביססה אותו בארץ. לאחר שהזיכיון של XLעבר לחברת סידס, פנה שמשום למפעל בפולין שייצר עבורו משקה תחת המותג BLU. כבעלי המותג של החברה אפשר לייצאו גם לחו"ל, לרבות השפה הפרסומית הבינלאומית שתוכננה מראש. על קמפיין BLU אמון משרד הפרסום סמא מנצרת, והסלוגן של המותג הוא "Blu your minds".

ל־BLU נתח שוק של 17%, כך לפי נתוני סטורנקסט המתייחסים לחודש פברואר. נתח השוק של XL, שמשווקת חברת סידס, ירד ל-51.1%, ואילו נתח השוק של רד בול עומד על 13.1%.

תגיות