אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תעשיית הפרסום מרוצה מהמלצות ועדת מרדכי

תעשיית הפרסום מרוצה מהמלצות ועדת מרדכי

יו"ר איגוד חברות הפרסום: "המעבר לרשות תקשורת אחת נותן מענה עדכני למצב החדש בשוק התקשורת המקומי"

17.03.2009, 10:32 | מיטל זדה

הרפורמה שמציעה ועדת מרדכי, שעשויה להגביר את התחרות בשוק הטלוויזיה ולהשפיע על תעשיית הפרסום. לדברי מודי כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום, "המעבר לרשות תקשורת אחת נותן מענה עדכני למצב החדש בשוק התקשורת המקומי".

בנושא ההמלצה לפתוח את ערוצי הכבלים והלוויין לפרסום החל מ־2012, ציין כידון כי לאור המצב הבעייתי שבו נמצאת תעשיית הפרסום, ההחלטה לחכות עם פתיחת הערוצים לפרסום היא החלטה נכונה.

לדברי תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק המייצגת את המפרסמים, "המעבר לרישיונות יפתח את שוק הטלוויזיה לתחרות אמיתית ויצמצם את המעורבות הרגולטורית המוגזמת בשידורי הטלוויזיה". לדבריה, "פתיחת ערוצי הכבלים והלוויין לפרסום חייבת להיות הדרגתית".

תגיות