אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רווחי חברת המדיה של ברלוסקוני ירדו ב-9.5% בשנת 2008 צילום: דן בלילטי

רווחי חברת המדיה של ברלוסקוני ירדו ב-9.5% בשנת 2008

הסיבה - ירידה חדה בהכנסותיה מפרסום באיטליה וספרד בחודשיים הראשונים של השנה. החברה צופה ירידה נוספת בהכנסות מפרסום במהלך השנה, לצד ירידה ברווח הנקי השנתי וברווח התפעולי

17.03.2009, 23:45 | סוכנויות הידיעות

רווחי מדיהסט, חברת המדיה של ראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, ירדו ב-9.5% בשנת 2008.

רשת השידור הפרטית הגדולה ביותר באיטליה, החולשת על 3 ערוצי טלוויזיה פרטיים, דיווחה על רווח נקי של 459 מיליון יורו (594 מיליון דולר), ירידה לעומת רווח של 506.8 מיליון יורו ב-2007.

מדיהסט פרסמה הודעה לאחר סגירת המסחר באירופה בה טענה כי הכנסותיה מפרסום בשווקים באיטליה וספרד ירדו בשיעור חד בחודשיים הראשונים של השנה, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. החברה צופה ירידה נוספת בהכנסות מפרסום במהלך השנה, לצד ירידה ברווח הנקי השנתי וברווח התפעולי.

הכנסות החברה מפרסום בשוק האיטלקי נותרו ב-2008 כמעט ללא שינוי והסתכמו ב-2.881 מיליארד יורו (3.73 מיליארד דולר), לעומת 2.880 מיליארד יורו ב-2007.

תגיות