אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מפעל הפיס יפרסם בקאמפ נואו עבור כ-200 אלף שקל צילום: רויטרס

מפעל הפיס יפרסם בקאמפ נואו עבור כ-200 אלף שקל

הפרסומות, בצידי המגרש, הן חלק מקמפיין פרסומי רחב ל"חישגד ברצלונה" בעלות כוללת של 4 מיליון שקל

18.03.2009, 16:53 | כתב כלכליסט

מפעל הפיס יפרסם את סדרת כרטיסי חישגד החדשה - "חישגד ברצלונה" - על גבי שלטי הפרסום בצידי איצטדיון קאמפ נואו של ברצלונה. הפרסום ייעשה באמצעות גיתם, בעלות כוללת של כ-200 אלף שקל.

 

שלטי הפיס בקאמפ נואו יעלו בעת משחקים של ברצלונה בליגה הספרדית. פרסום זה מהווה חלק מקמפיין פרסומי רחב לחישגד ברצלונה בעלות כוללת של 4 מיליון שקל, הכולל גם קמפיין טלוויזיה, אינטרנט ומודעות בעיתון.

הפיס חתם לפני כמה שבועות עם ברצלונה, באמצעות חברת YPL המחזיקה בזכויות המסחור של הקבוצה בישראל, על הסכם לשימוש בדמויות וסמלי המועדון הקטלוני. הסכם זה הוא לשנתיים.

דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס, אמר: "מפעל הפיס הוא מפעל ההגרלות הראשון בעולם אשר הצליח לסגור הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת הכדורגל הטובה בעולם". מהפיס נמסר שכ-200 אלף כרטיסי חישגד ברצלונה כבר נמכרו. 

תגיות

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
3 אתה בסדר? איזו גחמה. זה מהחל שיווקי ענק שלהם. בשבוע אחד מכרו 200,000 כרטיסי
חישגד. אתה רציני?? זה אקט שיווקי יוצא מהכלל. במקום לברך אותם על היצירתיות, שהיא נעימה לכל מי שאוהב כדורגל, יש לך תלונות. ברצינות, על מה?? הם חייבים לשווק את הכרטיסים והמשחקים שלהם בכל מקרה, אז הפעם הביאו הברקה ייחודית, ראשונים בכל העולם. למה לא? אני דווקא תומך מאוד ברעיון הזה. שיווק לשמו.
עדי  |  18.03.09
לכל התגובות