אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רווחי נייקי צנחו ב-47% בעקבות ירידה בביקוש למוצריה צילום: בלומברג

רווחי נייקי צנחו ב-47% בעקבות ירידה בביקוש למוצריה

תוצאות יצרנית נעלי הספורט המובילה בעולם נפגעו מעלייה בהוצאות, מביקוש נמוך באירופה, ומחולשה בחטיבת המותג Umbro

18.03.2009, 23:04 | סוכנויות הידיעות

רווחי נייקי, יצרנית נעלי הספורט המובילה בעולם, צנחו ברבעון השלישי של שנת התקציב שלה ב-47% בעקבות ירידה בביקוש למוצריה. תוצאות החברה נפגעו מעלייה בהוצאות, מביקוש נמוך באירופה, ומחולשה בחטיבת המותג Umbro.

נייקי דיווחה על רווח נקי של 243.8 מיליון דולר, או 50 סנט למניה, ירידה לעומת 263.8 מיליון דולר, או 92 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח של נייקי נפגע מהוצאות תיקון ליקויים בחטיבת אומברו, הנמצאת בקשיים. בסיכום הרבעון שבא לסיומו ב-28 בפברואר, ירדו מכירות החברה ב-2% והסתכמו ב-4.4 מיליארד דולר.

ההזמנות למוצרי נייקי בעולם, שמועד האספקה שלהם ינוע בין מארס-יולי 2009, מסתכם ב-6.5 מיליארד דולר, ירידה של 10% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

תגיות