אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי נטישת אינטרקוסמא: דיור תקים נציגות בישראל; כמיפל תהיה המפיצה צילום: סטודיו פוזיטיב

אחרי נטישת אינטרקוסמא: דיור תקים נציגות בישראל; כמיפל תהיה המפיצה

הנציגות מוקמת ע"י עימנואל פייתוסי, שניהל את המותג עבור חברת אינטרקוסמא בשנים האחרונות. עשרות עובדים שעבדו באינטרקוסמא יעברו לחברה החדשה, שתהפוך באופן רשמי לחברה-בת בישראל בסוף השנה

23.03.2009, 09:14 | אורנה יפת

לאחר שהחליטה להפסיק את הסכם ההפצה עם חברת אינטרקוסמא, בגלל העברת השליטה באינטרקוסמא לדנשר, מקימה חברת כריסטיאן דיור העולמית נציגות בישראל, שתטפל במותג. הנציגות תהפוך בסוף השנה באופן רשמי לחברה-בת, תחת השם DRRR, ותנוהל על ידי עימנואל פייתוסי, מי שניהל את המותג עבור חברת אינטרקוסמא בשנים האחרונות.

"דיור החליטו להפסיק את הסכם ההפצה עם אינטרקוסמא, בגלל דנשר", מודה פייתוסי. "דנשר לא עוסקת במוצרי קוסמטיקה ולא במותגי יוקרה ולכן השתמשנו בזכותנו לסיים את החוזה".

בחודש ינואר, לאחר שהודיעה לאינטרקוסמא על סיום ההתקשרות, זימנה החברה העולמית את פייתוסי לצרפת והורתה לו להקים חברה בישראל, שכאמור, תטפל במותג. פייתוסי זימן לחברה החדשה את כל אנשי אינטרקוסמא, שעבדו על המותג דיור ופוטרו לפני כחודש מהחברה, אחרי שאיבדה את הזיכיון של דיור. 87 מאנשי אינטרקוסמא צורפו לחברה, רובם דיילות ו-10 מהם אנשי שיווק, מכירות והדרכה.

אינטרקוסמא שיווקה את מוצרי דיור בישראל מ־1999. הנהלת החברה ניסתה להילחם בהחלטת החברה העולמית ולמנוע את המהלך, אך ללא הצלחה. בחודש דצמבר האחרון, הודיעה החברה, כי היא עתידה להפסיד הכנסות שנתיות של יותר מ־30 מיליון שקל, בעקבות הפסקת הסכם ההפצה עם דיור.

"אינטרקוסמא איבדו במהלך השנים הרבה מותגי קוסמטיקה", מסביר פייתוסי. "במהלך השנים שעבדנו איתם הם טיפלו גם בלנקסטר, נינה ריצ'י ומותגים אחרים, כאשר בחברה העולמית חששו כל העת להעביר אינפורמציה - בגלל המותגים המתחרים. כעת, החברה שתקום בישראל תעבוד על המותג ישירות אל מול החברה העולמית".

המפיצה החדשה של מוצרי דיור תהיה חברת כמיפל. "הצרפתים בחרו בכמיפל בשל העובדה, שאינה מפיצה מותגי קוסמטיקה מתחרים, אלא משווקת תרופות, ולכן עובדת בסטנדרטים מחמירים, אפילו יותר מאלה של חברת קוסמטיקה", מסביר פייתוסי.

תקציב הפרסום והקד"מ של המותג דיור בישראל עומד על 10.5 מיליון שקל ומשרד הפרסום שלה הוא ברוקנר-נטע.

תגיות