אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
התשובה של קסטרו לרשתות הבינלאומיות: חזרה לישראליות וחיבור לתל אביב צילום: עירית חכמון

התשובה של קסטרו לרשתות הבינלאומיות: חזרה לישראליות וחיבור לתל אביב

הרשת השיקה את חנות הקונספט בדיזנגוף סנטר בתל אביב לאחר שהשקיעה 8 מיליון שקל בשיפוצה. המנכ"ל גבי רוטר: "כניסה של רשתות בינלאומיות כמו H&M וגאפ מחייבות אותנו למצוא את הבידול"

24.03.2009, 13:44 | גלי ברגר

אחרי שנים ששידרה בינלאומיות חוזרת קסטרו לשורשים הישראלים והתל אביבים שלה, מה שכבר ניתן היה לראות בקמפיין שהעלתה באחרונה בטלוויזיה. "עשינו עבודה ארוכה להגדרה מחדש של ערכי המותג, אין ספק שכניסה של רשתות בינלאומיות כמו H&M וגאפ מחייבות אותנו למצוא את הבידול, את הצעת הערך הייחודית שלנו. אף אחד מהמותגים העולמיים לא יכול להביא את התל אביביות שאנחנו מביאים", כך אמר גבי רוטר, מנכ"ל משותף ומבעלי חברת האופנה קסטרו, עם השקת חנות קסטרו תל אביב המשופצת בדיזינגוף סנטר.

כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט", קסטרו השקיעה כ-8 מיליון שקל בשיפוץ החנות וכמעט והכפילה את שטח המכירה עם פינוי המספרה וגלריית הנעליים והתיקים. "אנחנו מצפים לגידול של כ-50% במכירות של המתחם, שמגלגל עשרות מיליוני שקלים בשנה", הוסיף רוטר.

על מנת להעצים את החוויה, יודבקו מודעות על הופעות במתחם וניתן יהיה להזמין כרטיסים מעמדת מחשב בחנות. בקומת הנשים ניתן יהיה להוריד מוזיקה ייחודית לאייפוד.

את הגלריה שבקומה השנייה יקדישו לקולקציות מיוחדות לחנות הקונספט התל אביבית ולתערוכות שונות. התערוכה הראשונה בשיתוף מגזין טיים אואט תוקדש למאה שנה לתל אביב תחת השם "אנשי המאה".

לשאלה האם ניתן למתוח את מותג קסטרו לקטגוריות נוספות השיב רוטר כי "בהחלט אנחנו רוצים לבחון את זה ,אם כי זה לא בתוכניות העבודה שלנו בשנה הקרובה. אים ספק שהמותג עצמו יכול להכיל נושאים נוספים".

תגיות

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
למה לא מפרגנים לקסטרו/רוטר ??? כנסו...
כי הם לא מפרגנים לאף אחד,הם "משתמשים וזורקים", ,הם ציניים,היסטריים ומלאים בעצמם כל כך.זה רק הם ולא אף אחד אחר.זו הסיבה שתמיד הם מקבלים תגובות כל כך שונאות וכל כך לא מפרגנות.והם נורא מתפלאים על כך כל פעם מחדש....אה כן,הם גם חושבים שהם ממציאים את האופנה ושוכחים/מתעלמים מכך שכל מה שהם עשו יובא מחו"ל:הן העיצוב של החנויות,הן הדגמים,,קסטרו ת"א שהוא חיקוי עלוב של טופשופ בלונדון ,וכך כל פרט אחר בתפיסת העולם שלהם.שום דבר אינו חדש ופורץ דרך.הגיע הזמן לומר זאת בריש גלי,על אף שהתקשורת מתרפסת כל פעם מחדש למישפוחה,ומצטטת כל דבר שהם מוציאים לתקשורת ללא חריגה וללא סייג,כאילו מדובר בתורה מסיני ....
דובי , מרכז  |  25.03.09
לכל התגובות