אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום ראשון: בזק רכשה את ברייק הזהב בגמר של "האח הגדול VIP" צילום: רונן אקרמן

פרסום ראשון: בזק רכשה את ברייק הזהב בגמר של "האח הגדול VIP"

ל"כלכליסט" נודע כי מדובר בפרסומת אחת שנרכשה תמורת כ-200-250 אלף שקל. חברת המדיה, מדיה-קום, רכשה את הברייק עוד לפני תחילת העונה, ולא כחלק מהסכם חסות של בזק עם קשת

25.03.2009, 11:33 | מיטל זדה

חברת בזק רכשה את ברייק הזהב בתוכנית הגמר של "האח הגדול VIP",תמורת סכום המוערך בכ-200-250 אלף שקל, כך נודע ל"כלכליסט". מדובר בפרסומת אחת שתשודר לפני ההכרזה על הזוכה בתוכנית. הסרטון המקדם את המיני לפטופ של בזק, הופק על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי.

הברייק נרכש עוד לפני תחילת העונה, באמצעות חברת המדיה, מדיה-קום, אך לא מדובר בחלק מהסכם החסות של בזק עם קשת.

כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט", בזק רכשה את ברייק הזהב גם בעונה הראשונה של האח הגדול, אז יצרה סרטון מיוחד ששודר בפרק הגמר.

בבזק אישרו את רכישת הברייק, אך סרבו להתייחס לסכום. לא התקבלה תגובת קשת.

תגיות