אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בקשה לייצוגית נגד חברת סלופארק על סך 7 מיליון שקל צילום: עומר הכהן

בקשה לייצוגית נגד חברת סלופארק על סך 7 מיליון שקל

לטענת התובעת גובה החברה כספי חנייה עבור שעות בהן העירייה מאפשרת חנייה ללא תשלום, בניגוד להתחייבות שלה בפני הלקוחות

25.03.2009, 12:29 | מארק שון
כל מי שמגיע לתל אביב מכיר את הבעיה - אין חנייה. לפעמים אין כסף קטן עבור תשלום לחניונים, לכן השמחה גדלה כאשר התבשרנו על פתרון הסלופארק: טלפון אחד וניתן לשלם עבור החנייה בעזרת חברות הסלולר.

תביעה ובקשה להכירה כייצוגית הוגשה היום (ד') בבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד חברת סלופארק על סך 7 מיליון שקל, בטענה שהיא גובה כספי חנייה שלא כדין עבור שעות בהן עיריית תל אביב מאפשרת חנייה בלא תשלום.

סלופארק, כך נטען, מציגה בפני לקוחותיה מצג לפיו יחויבו על ידה בתשלום עבור החנייה רק בגין שעות בהן מחייבת הרשות המקומית בתשלום אגרת חניה עירונית. בפועל זה לא המצב. לטענת התובעת יש הפרש בין השעות שעיריית תל-אביב גובה עבור חנייה ובין השעות שחברת סלופארק עושה זאת. הוראות חוק העזר בתל אביב קובעות כי בין השעות 7 בערב ועד תשע בבוקר למחרת לא נגבה תשלום עבור החנייה, ואילו החברה גובה - בנוסף לגבייה העירונית - בין 6 בבוקר לבין תשע בבוקר.

חברת סלופארק מציעה ללקוחותיה את האפשרות לשלם עבור חנייה עירונית ציבורית במקומות המחייבים בתשלום אגרת חנייה עירונית, באמצעות שיחת טלפון סלולארית. בדרך זו, נחסך מהלקוח הצורך לרכוש כרטיסי חנייה והוא משלם עבור הזמן המדויק בו חנה רכבו במקום ציבורי המחייב בתשלום אגרת חנייה עירונית. החברה החלה לפעול בתל אביב לפני כשנתיים וחצי.

התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד אור נוי ודני בלנקין ממשרד עוה"ד פירט-וילנסקי-מזרחי-כנעני.

מחברת סלופארק טרם נמסרה תגובה.

תגיות