אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ירידה במספר העבודות שהוגשו לתחרות האפי צילום: יובל חן

ירידה במספר העבודות שהוגשו לתחרות האפי

השנה הוגשו לתחרות 71 עבודות, לעומת 79 בשנה שעברה. מקאן אריקסון הגיש את מספר העבודות הכי גדול - 15. פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל: אני רואה הישג במספר העבודות שהוגשו

25.03.2009, 16:43 | מיטל זדה

גם תחרות האפי (תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי) סובלת מירידה בכמות העבודות שהוגשו השנה, אם כי מדובר בירידה נמוכה מזו שנרשמה בתחרות קקטוס הזהב. השנה הוגשו לתחרות 71 עבודות, לעומת 79 בשנה שעברה.

שלב הגשת העבודות, שיתמודדו השנה בתחרות המנוהלת ע"י המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) ובשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום, הסתיים ומהנתונים עולה כי השנה יתמודדו בתחרות 71 מהלכים שיווקיים מ-20 משרדי פרסום ו-53 חברות מפרסמות.

מניתוח הגשת העבודות עולה כי מקאן אריקסון הגיש את מספר העבודות הכי גדול, 15, אחריו משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי עם 13 עבודות, יהושע הגיש 6, ראובני פרידן 5, שלמור אבנון עמיחי (שלא הגיש עבודות לקקטוס), זרמון גולדמן וגלר נסיס הגישו 4 עבודות כל אחד. גיתם ובאומן-בר-רבינאי הגישו 3 עבודות.

בקטגוריה היוקרתית בתחרות: אפי פלטינום, המכתירה את המהלכים השיווקיים האפקטיבים לאורך זמן,מתמודדים 13 מפרסמים שונים.

פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל: "המשבר הכלכלי מחזק את החשיבות האפקטיביות של המהלכים השיווקיים והפרסומיים. לכן, אני רואה הישג בעובדה, שגם בשנה שבה המשק הישראלי מתמודד עם משבר כלכלי עמוק - הוגשו לתחרות 71 עבודות ממגוון גדול מאוד של תעשיות ותחומי פעילות שיווקית".

תגיות