אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנהל רשות המים נבחר לאיש השיווק של מרץ צילום: כפיר סיוון, ישראל סאן

מנהל רשות המים נבחר לאיש השיווק של מרץ

איגוד השיווק בחר בפרופ' אורי שני לאחר שהצליח להעלות מחדש את המודעות למשבר המים. בעקבות המהלך חלה ירידה של 12% בצריכת המים לנפש תוך 6 חודשים

30.03.2009, 12:28 | מיטל זדה
איגוד השיווק הישראלי בחר בפרופ' אורי שני, מנהל רשות המים, כאיש השיווק של חודש מרץ 2009.

מנימוקי הוועדה שבחרה עולה, כי בשנה האחרונה החליטה רשות המים, בניהולו של שני, להעלות מחדש את המודעות למשבר משק המים המחריף ולהוביל את הציבור לחיסכון בפועל בצריכת המים. בעקבות המהלך השיווקי חלה ירידה של למעלה מ-12% בצריכת המים לנפש תוך 6 חודשים מיום השקת הקמפיין, כשהנושא בהחלט השתלב בסדר היום הציבורי.

שני, המתמחה בנושאי קרקע ומים, משמש כמנכ"ל רשות המים מדצמבר 2006. לפני כן שימש פרופסור בפקולטה למדעי החקלאות, המזון ואיכות הסביבה ברחובות (האוניברסיטה העברית).

תגיות