אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אוהיו סטייס מכרה את זכויות השיווק והמדיה ל-IMG עבור 110 מיליון דולר צילום: איי אף פי

אוהיו סטייס מכרה את זכויות השיווק והמדיה ל-IMG עבור 110 מיליון דולר

ההסכם בין סוכנות הספורט ל"באקייז" הוא ל-10 שנים ויאפשר ל-IMG למכור את זכויות השידור של הקולג' ולקבל כספים מחסויות והסכמי ספונסרשיפ

31.03.2009, 10:56 | סוכנויות הידיעות

אוניברסיטת אוהיו סטייט מכרה את זכויות המדיה והשיווק שלה לסוכנות IMG תמורת 110 מיליון דולר, ל-10 שנים.

מדובר בהסכם הגדול ביותר פר שנה של אוניברסיטה על זכויות מדיה.

11 מיליון הדולרים שיקבלו ה"באקייז" בשנה הם יותר ממה ש-IMG משלמת לקולג' פלורידה (10 מיליון דולר) וטקסס (9.4 מיליון דולר בשנה) וגם יותר מההסכם שחברות לירפילד ספורטס ו-ISP משלמות במסגרתו לקולג' אלבאמה (9.4 מיליון דולר).

ב-17 החודשים האחרונים התחייבה IMG לשלם יותר מ-700 מיליון דולר עבור זכויות המדיה והשיווק של קולג'ים ברחבי ארצות הברית.

סוכנות IMG תקבל מאוהיו סטייט את הזכות למכור את זכויות השידור של כל ענפי הספורט של הקולג' בטלוויזיה המקומית וברדיו המקומי - וגם את זכויות השידור עבור אירועים שהקולג' מארח. גם הזכויות על מכירת החסויות והסכמי הספונסרשיפ של הקולג' יהיו כעת בבעלותה.

"אנחנו מאמינים בכוח השוק של הקולג'", אמר פט באטל, סגן נשיא בכיר ב-IMG ל"ספורטס ביזנס ג'ורנל".

חמשת הסכמי מכירת זכויות המדיה והשיווק (של הקולג'ים) הגדולים ביותר הם: 

1. נברסקה עם IMG

112.5 מיליון דולר ל-13 שנים

 

2. אוהיו סטייט עם IMG

110 מיליון דולר ל-10 שנים

3. פלורידה עם IMG וסאן ספורטס

100 מיליון דולר ל-10 שנים

 

4. נורת' קרוליינה עם לירפילד ספורטס

97.5 מיליון דולר ל-13 שנים

 

5. טקסס עם IMG

94 מיליון דולר ל-10 שנים

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות