אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פורש סמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן אריקסון, יניב מלינרסקי צילום: צביקה טישלר

פורש סמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן אריקסון, יניב מלינרסקי

את מלינרסקי יחליף אלדד ויינברגר, המשמש בשנתיים האחרונות סמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

02.04.2009, 09:16 | מיטל זדה

יניב מלינרסקי, אחד משני סמנכ"לי הקריאייטיב של מקאן אריקסון, פורש - כך נודע ל"כלכליסט". את מלינרסקי יחליף אלדד ויינברגר, המשמש בשנתיים האחרונות סמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל.

מדובר במינוי השני של איריס בק, מנכ"לית מקאן אריקסון, מאז כניסתה לתפקיד. זאת לאחר שלפני שבועיים הודיעה בק על מינויה של אורית רחמני, לשעבר מנהלת הפרסום של פרטנר, לסמנכ"לית לקוחות במשרד, במקומה של רוני קורל.

ויינברגר מצטרף להנהלת הקריאייטיב במקאן לצד טל רביב, סמנכ"ל הקריאייטיב הבכיר בקבוצה. ההחלטה למנות את ויינברגר, המגיע מחברת הדיגיטל, מעיד על השינוי המבני שעוברת הקבוצה, שבמסגרתו הוחלט לשלב את תחום הדיגיטל בחברה עם פעילות הפרסום המסורתית.

מלינרסקי שימש בעבר כאחד מכותבי התוכנית "ארץ נהדרת", וקודם לכן היה קופירייטר ומנהל קריאייטיב במקאן. בק הודתה למלינרסקי על תרומתו למשרד והוסיפה: "מינויו של ויינברגר לסמנכ"ל קריאייטיב בקבוצה הוא המשך טבעי לתפיסת העבודה האינטגרטיבית שאימצה מקאן אריקסון לארגון מחדש של הקבוצה".

תגיות