אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עבודה של Y&R אינטראקטיב זכתה בתואר "רעיונאי השנה"

עבודה של Y&R אינטראקטיב זכתה בתואר "רעיונאי השנה"

העבודה הזוכה היא עבודת אינטראקטיב שנעשתה עבור Orange Time, פורטל הבידור של אורנג'

05.04.2009, 15:12 | כתב כלכליסט

משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R אינטראקטיב זכה בתחרות רעיון השנה של רשת Y&R העולמית. העבודה הזוכה היא עבודת אינטראקטיב שנעשתה עבור Orange Time, פורטל הבידור החדש של אורנג'.

התחרות בחנה הישגים קריאטיביים פורצי דרך ונערכה בין כל 184 המשרדים של הרשת בכל העולם. מאות עבודות בכל תחומי הפרסום הוגשו לשיפוט של בורד הקריאטיב העולמי ובראשם מנהל הקריאטיב הראשי של הרשת, טוני גריינג'ר.

הפרויקט הזוכה השתמש בתובנה שכאשר מכבים את האורות בקולנוע זה הסימן שמכניס את הצופה לאווירת בית קולנוע.

העבודה עושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית המבוססת על מצלמת הרשת אשר מנתחת את עוצמות האור השונות. לאחר הפעלת האתר לחיצה על הטריילרים הפנתה את הגולשים לצפייה בסרט המלא בפורטל orange time.

גדעון עמיחי, מנהל קריאיטיב ראשי: "זו גאווה ענקית כאשר עבודה שלנו נבחרת לרעיון השנה בעולם. חדשנות וטכנולוגיה הם המפתח ליצירת קריאטיב פורץ דרך".

ערן גפן יו"ר Y&R אינטראקטיב: "לאחרונה פורסמו דיבורי הלקאה עצמית על מחסור בקריאיטיב באינטרנט הישראלי, הזכייה הזו מוכיחה ההפך. ישראל היא בשפיץ העולמי מבחינה קריאטיבית וטכנולוגית.

תגיות