אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עופר גלזר מציג: פרסומות בכרטיס הטיסה האלקטרוני צילום: בועז אופנהיים

עופר גלזר מציג: פרסומות בכרטיס הטיסה האלקטרוני

חברת "טרוּול" מקבוצת גלזר החזקות, משיקה תוכנה המאפשרת לפרסם הצעות למסעדות, חנויות, תערוכות ואירועי ספורט בעולם, בכרטיס הטיסה ששולחים בדוא"ל סוכני הנסיעות

19.04.2009, 13:14 | יסמין גיל

חברת "טרוּול" מקבוצת גלזר החזקות, השיקה היום (א') תוכנה המאפשרת לפרסם מודעות ייעודיות בכרטיס הטיסה האלקטרוני ועל גבי לוח הזמנים של מסלול הנסיעה, שיישלחו על ידי סוכני הנסיעות ישירות לדואר האלקטרוני האישי של הלקוחות.

מדובר במודעות צבעוניות, פרסומות ובאנרים, הצעות למסעדות, חנויות, תערוכות, אירועי ספורט, הצגות ומופעי בידור וכל מידע רלוונטי אחר המתבסס בפועל על יעד ותאריכי הנסיעה של הלקוח - שיצורפו לכרטיס הטיסה האלקטרוני.

מהחברה נמסר כי פלטפורמת Truvle.com תוצע ותותקן ללא תשלום בסוכנויות הנסיעות, ותאפשר להן יצירת הכנסות נוספות באמצעות חלוקת רווחים עם ספקי השירות. עוד נמסר כי "טרוול" חתמה על חוזים עם מספר חברות תעופה וסוכנויות נסיעות, בהן אופיר טורס, אופקים, FCM מדנמרק והודו, Flight Centre בקנדה ו-Sky Bird בארה"ב.

"היום, יותר מתמיד, ספקי התיירות חיים בצל הצמצום בתקציבי התפעול והפחתת עמלותיהם, אולם הם עדיין נדרשים לשיפור ביצועיהם העסקיים", אומר עופר גלזר, בעל השליטה ב"טרוּול", "הפלטפורמה שפיתחנו תאפשר לסוכן הנסיעות דרך התמודדות שוות ערך בעידן האינטרנט".

אלון זייברט, מנכ"ל טרוול, מעריך כי יותר משני מיליארד כרטיסי טיסה אלקטרוניים הונפקו ב-2008 באירופה ובצפון אמריקה בלבד: "בממוצע, כ-65% מאותם כרטיסי טיסה אלקטרוניים הונפקו דרך סוכני נסיעות - מדובר בהרבה מאוד לוחות מודעות פוטנציאליים ריקים ובלתי מנוצלים".

"טרוּול" הינה חברה פרטית בבעלות גלזר (כ-70%), יחד עם גופים מתחום התיירות. היא נוסדה ב-2007 על ידי אלון זייברט ועד היום הושקעו בה כ-3.5 מיליון דולר. הרעיון הראשוני הינו של שחקן הטניס לשעבר והיום סוכן שחקני הטניס, עמית נאור, המשמש כדירקטור ושותף בחברה.

תגיות

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה