אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מכרז הפרסום של כללית ייפתח מחר צילום: יובל חן

מכרז הפרסום של כללית ייפתח מחר

משרדי הפרסום יוכלו להגיש מועמדות למכרז של קופת החולים. עד עתה טופל התקציב על ידי ראובני-פרידן

19.04.2009, 15:16 | מיטל זדה

מכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית יוצא לדרך: מחר (ב') יגישו משרדי הפרסום את ההצעות שלהם למכרז. מכרז הפרסום של קופת החולים יחל עם הגשת טפסי המועמדות, ועד תחילת חודש מאי צפויות להיפתח מעטפות המתמודדים וייערך סינון ראשוני של המשרדים. במהלך חודש מאי צפויות להיערך הפרזנטציות של המשרדים, אשר  אמורות להתבסס בעיקר על הצגת יכולות מקצועיות של המשרד.

באופן עקרוני המכרז מאפשר ל-11 משרדי הפרסום הגדולים בתעשייה בלבד להשתתף, זאת כיוון שמדובר במכרז סגור. עם זאת, לא כל המשרדים יתמודדו במכרז, כיון שחלקם מטפלים בתקציבי פרסום מתחרים. ההצעה רלוונטית למשרדים הבאים בלבד: מקאן אריקסון, אדלר-חומסקי, שלמור אבנון עמיחי, גיתם BBDO, ראובני פרידן, גלר נסיס וזרמון גולדמן.

תקציב הפרסום יוצא למכרז עפ"י חוק, לאחר שהוא מטופל מאז שנת 2004 בראובני-פרידן. ראובני הוא זה שאחראי גם על השפה התקשורתית של הכללית, המזוהה בשנים האחרונות עם דמותו של הילד "חמודי". מקאן אריקסון ושלמור אבנון עמיחי הם בעלי נגיעה לתקציב אף הם, ומטפלים במותגים שונים של שירותי בריאות כללית.

לאחרונה פורסם כי תקציב הפרסום של הכללית עומד בפני קיצוץ של כ-40%, בשל גירעון הקופה, מה שצפוי להעמידו בשנה הקרובה על לא יותר מ-10 מיליון שקל.

תגיות