אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גיתם BBDO פותח יחידת פרסום סלולרית צילום: בועז אופנהיים

גיתם BBDO פותח יחידת פרסום סלולרית

מדובר בהשקת יחידה חדשה במשרד שתעבוד בשיתוף פעולה עם חברת inneractive, תוך התמחות בתחום המשחקים הסלולרים

20.04.2009, 09:46 | מיטל זדה

משרד הפרסום גיתם BBDO פותח יחידת פרסום חדשה במשרד שתעסוק בפרסום סלולרי. מדובר בהשקה של יחידה חדשה במשרד אשר תעבוד בשיתוף פעולה עם חברת inneractive העוסקת בתחום הפרסום הסלולרי, תוך התמחות בתחום המשחקים הסלולרים. את המהלך במשרד מובילים גיא פורה, מנהל פיתוח עסקי של המשרד ומיכל דבורצקי, המשנה למנכ"ל גיתם. מדובר בהתפתחות נוספת של תחום הניו-מדיה והאינטגרייטד במשרד, לאחר שלפני שנה וחצי מיזג המשרד את חברת האינטראקטיב לתוך פעילות המשרד כולו.

בשלב ראשון בגיתם יחלו להציג את פעילות היחידה ללקוחות המשרד, כאשר בחודש יוני ינתן קמפיין חינם ללקוחות המעוניינים.

תחום הפרסום בסלולר נחשב לתחום בעל פוטנציאל גבוה במיוחד להתפתחות, עם אפשרויות להגיע לקהלים ממוקדים ומפולחים, עם זאת בישראל הוא עדיין נמצא בשלב מוקדם יחסית. המדיום הסלולרי כפלטפורמת פרסום עשוי להיות מדיום אטרקטיבי למפרסמים שונים, בעיקר בשעת מיתון כלכלי, בשל היותו זול יחסית. עפ"י הערכות קמפיין סלולרי מפולח וממוקד יכול לעלות בין 10-50 אלף שקל.

גיתם הוא למעשה המשרד הראשון שמנסה להפוך את הפרסום הסלולרי כפלטפורמה, למנוע צמיחה נוסף של המשרד, בעיקר על רקע הערכה שעוגת הפרסום לא תצמח השנה ומשרדי הפרסום לא יגדילו בצורה משמעותית את היקפי הפרסום שלהם.

תגיות