אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בי קריאייטיב מנצלת את יציאת ויסוצקי משוק התה הקר ומשיקה מותג חדש צילום: יוסי גוזלן

בי קריאייטיב מנצלת את יציאת ויסוצקי משוק התה הקר ומשיקה מותג חדש

החברה השיקה את "אורבניק טי" שישווק בשלב הראשון באזור תל אביב. החברה מתכוונת לייצא את התה גם לסלובקיה ברשתות השיווק מטרו, DM וסלובנה.

22.04.2009, 09:52 | אורנה יפת

חברת בי קריאייטיב, יצרנית המים בטעמים water &, מנצלת את העובדה שהמותג אייס טי של ויסוצקי יצא משוק התה הקר לאחר שהחברה הודיעה לפני כחודשיים שהוא אינו רווחי. ל"כלכליסט" נודע כי בי קריאייטיב השיקה מותג חדש בשם URBANIC TEA - תה קר טבעי ללא חומרים משמרים המיוצר מתמציות אורגניות. ההשקעה בפיתוח המוצר נאמדת במיליון שקל.

כיום השחקן הגדול בתחום התה הקר הוא נסטי של קוקה־קולה, שמחזיק ב־90% מהקטגוריה, ולצדו משחקים ספרינג טי של יפאורה, וכן סן בנדטו והמותג הפרטי שופרסל.

חברת בי קריאייטיב, שפועלת גם בחו"ל ומייצאת מים בטעמים, עתידה לשווק בקרוב את התה הקר גם בסלובקיה - ברשתות השיווק מטרו, DM וסלובנה. בארץ המוצר החדש יושק בשלב ראשון באזור תל אביב, ולאחר מכן יתפרס למקומות נוספים. היעד של החברה הוא להגיע לנתח של 10%–15% מקטגוריית התה הקר, ולמעשה לתפוס את נתח השוק שעליו ויתרה ויסוצקי. על פי הערכות, החברה לא תתקשה לעמוד ביעד זה כיוון שלאחרונה היא התחברה עם חברת ההפצה דיפלומט, הנחשבת לחברה החזקה בשוק בתחום ההפצה. עד כה פעלה בי קריאייטיב באמצעות חברת ההפצה רנדי.

קטגוריית התה הקר נמצאת בצמיחה בשנים האחרונות והתווספו אליה כאמור נסטי של קוקה קולה וספרינג טי של יפאורה, שמשקיעות מיליוני שקלים בשיווק.

תגיות