אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מבשלת הבירה אנהויזר-בוש תגדיל את תקציב חסויות הספורט שלה צילום: בלומברג

מבשלת הבירה אנהויזר-בוש תגדיל את תקציב חסויות הספורט שלה

יצרנית באדווייזר היא הספונסרית הגדולה ביותר לספורט בעולם, והוציאה לפי ההערכות מיליארד דולר בשנה על חסויות

25.04.2009, 16:00 | אוריאל דסקל

אנהויזר-בוש, מבשלת הבירה האמריקאית ומעניקת החסות הגדולה ביותר לספורט, תעלה את תקציב החסויות שלה בספורט השנה.

"התקציב יהיה קצת יותר גבוה", אמר דן מקיו, סגן נשיא אנהויזר-בוש, שאחראי על פעילות החסויות של החברה. "אנחנו לא מדברים על מספרים דרמטיים. אבל באווירה הקיימת בשוק, להגדיל את הסכומים שנאחנו מוציאים על ספורט – זה סיפור די מדהים".

כבר שנים שהחברה היא הספונסרית הגדולה ביותר לספורט בארצות הברית ולאחרונה גם בעולם, ולפי הערכות הוציאה כמיליארד דולר בשנה שעברה על חסויות לספורט.

תקציב השיווק של החברה, לא כולל את הסכום שהוציאה על האולימפיאדה בבייג'ינג, יהיה קטן יותר ב-2009 מאשר ב-2008. כך לפי קית' לוי, סגן נשיא מחלקת השיווק של אנהויזר-בוש. "בספורט יש עכשיו הזדמנות לגרום לדולרים שלך לעשות עבודה טובה יותר בגלל שחברות אחרות מוציאות את הכספים שלהן מהספורט", אמר לוי.

החברה הוציאה כ-612 מיליון דולר נוספים על פרסומות בטלוויזיה בשנה שעברה, עלייה של 17% מ-2007. כ-350 מיליון דולר מהסכום הזה הושקע בפרסומות במהלך אירועי ספורט. הוא כולל בתוכו 53.3 מיליון דולר שהוציאה החברה על פרסום במהלך האולימפיאדה.

לפי חברת מחקר השוק IEG, החברה הוציאה 365 מיליון דולר על חוזי חסות בספורט – עלייה של 5% מ-2007.

רוב החברות האמריקאיות – ביניהן ג'נרל מוטורס, FedEX ועוד, הורידו באופן משמעותי את הסכומים מתקציבי השיווק שלהן ב-2009.

לאחרונה הודיעה אנזהור בוש שתמשיך להעניק חסות לליגת הלאקרוס בארצות הברית והחברה האריכה גם את החסות עם ליגת כדורעף החופים של ארצות הברית. החבה מעניקה חסות גם ל-NBA, NHL וליגת ההיאבקות UFC.

תגיות