אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הרשות השנייה לקשת: חרגתם בזמן פרסום בגמר האח הגדול צילום: רונן אקרמן

הרשות השנייה לקשת: חרגתם בזמן פרסום בגמר האח הגדול

הרשות השנייה פותחת בהליך הפרה לכאורה נגד קשת, על חריגה בזמן הפרסום בתוכנית הגמר של האח הגדול VIP. בסוף ההליך תחליט הרשות אם לקנוס את קשת בדקות פרסום

26.04.2009, 15:07 | מיטל זדה
הרשות השנייה פותחת בהליך הפרה לכאורה על חריגה בזמן הפרסום בתוכנית הגמר של האח הגדול VIP, כך נודע ל"כלכליסט".

תוכנית הגמר של זכיינית ערוץ 2 קשת, ששודרה ב-31.3 ארכה יותר משעתיים. ביום חמישי האחרון נשלח מכתב מטעם הרשות השנייה בו נטען כי קשת חרגה לכאורה מכמות דקות ה"זל"ת" (זמן לא תוכניתי), שמאפשר לה החוק. כללי הרשות מאפשרים 12 דקות זמן לא תוכניתי, הכוללים בתוכם פרסומות וקדימונים, פרומואים. על פי כללי הרשות ניתן גם לנייד דקות פרסום במהלך היממה.

פרק הגמר שזכה לרייטינג של 27.7% בממוצע (בקרב משקי בית בכלל האוכלוסייה) ככל הנראה שיבץ יותר פרסומות ממה שמאפשרת הרשות.

הליך הפרה לכאורה הינו הליך רשמי של הרשות שבסופו תחליט הרשות אם לקנוס את קשת בדקות פרסום, כמו כן לקשת יש את האפשרות להציג את עמדתה בנושא. ברשות אישרו את פתיחת הליך ההפרה לכאורה ואילו בקשת לא הגיבו על הידיעה.

גם בנוגע לגמר העונה הראשונה של האח הגדול פתחה הרשות השנייה בהליך הפרה. הליכים דומים נפתחו גם נגד ערוץ 10 בחשד להפרה של כללי הפרסום הסמוי בתוכנית הישרדות.

תגיות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
כאשר יש פרסומות אני שם MUTE
או מעביר לרדיו. רק כאן בישראל יש כל 7 דקות פרסומות של 10 דקות. לא פלא שיש הרבה הורדות של סדרות מהאינטרנט, כי זה פשוט יותר נוח בלי פרסומות. אני לא יכול לדבר על החדשות. החדשות היום מתחילות ב 19:55 וכבר ב 20:10 יש פרסומות של 8 דקות. כל העולם הזה פשוט הם פרסומת אחת גדולה. אי אפשר כבר לשבת ולהנות היום מול ה TV.
צופה ששם MUTE  |  26.04.09