אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב קרביץ עובר ליהושע

תקציב קרביץ עובר ליהושע

בשנתיים האחרונות טופל תקציב הפרסום של הרשת באקספרט. היקפו עומד השנה על 1.2 מיליון דולר, לעומת 1.6 מיליון דולר בשנה שעברה

27.04.2009, 09:18 | מיטל זדה

תקציב הפרסום של רשת קרביץ עבר למשרד הפרסום יהושע TBWA. כך נודע ל"כלכליסט". התקציב טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום אקספרט וקודם לכן טופל בזרמון גולדמן.

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף התקציב של הרשת ב־2008 עמד על 1.2 מיליון דולר במחירים ריאליים. שנה קודם הוציאה הרשת על פרסום סכום גבוה יותר, שעמד על 1.6 מיליון דולר.

לאחרונה החלו ברשת לחפש משרד פרסום חדש, כאשר מי שהוביל את המהלך היה מנכ"ל רשת החנויות קרביץ מנשה זילכה. המעבר נובע ככל הנראה על רקע הרצון של הרשת להעביר את התקציב למשרד גדול יותר שייתן מענה לתחרות המתגברת בתחום פעילותה. מנהלי קרביץ נפגשו עם כמה משרדים, חלקם מהחמישייה המובילה, ובסופו של דבר הוחלט לשכור את יהושע TBWA.

תמהיל הפרסום של הרשת מתמקד בעיקר בעיתונות וקטלוגים. הרשת, שמוכרת בין היתר ציוד לבית הספר, מקפידה לעלות גם בקמפיין טלוויזיה בתקופת הקיץ, לקראת סיומו של החופש הגדול. במשך שנים ליווה אותה הסלוגן "לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ".

החברה מפעילה רשת קמעונאית של כ־72 סניפים ברחבי הארץ, הכולל מערך הפצה עסקי המספק ציוד משרדי ליותר מ־7,000 חברות.

רמי יהושע, בעלי משרד הפרסום, סירב להגיב לידיעה.

תגיות