אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מתקשטים: נור סטאר מדיה תכסה חלק משלטי הפרסום שלה באיילון ובגהה בדגלי ישראל

מתקשטים: נור סטאר מדיה תכסה חלק משלטי הפרסום שלה באיילון ובגהה בדגלי ישראל

לחברה כ-40 שלטים לאורך הנתיבים המהירים, מהם תעטר כ-10 בדגלים מעוצבים שעוצבו במיוחד. בתלייה הושקעו כ-30-40 אלף דולר

27.04.2009, 11:55 | מיטל זדה
שנה וחצי לאחר הורדת שלטי הפרסום בנתיבי איילון וחלק מהשלטים בנתיבים המהירים, יכוסו חלקם מחדש, הפעם בדגלי המדינה, לקראת חגיגות יום העצמאות ה-61.

השלטים שיכוסו שייכים לחברת השילוט נור סטאר מדיה, אחת מחברות השילוט שפועלות בנתיבים. נור, שמחזיקה כ-40 שלטים באיילון ובגהה, תכסה כ-10 שלטים בדגלי המדינה, מהלך שהחל אתמול (א') בבוקר. הדגלים מעוצבים פסיפס מוזאיקה, שעוצב במיוחד לצורך השלטים.

הדגלים אמורים להופיע לפחות כשבוע, כאשר עפ"י הערכה, בתלייתם הושקעו כ-30-40 אלף דולר.

בחג העצמאות בשנה שעברה הצטרפו ליוזמה חברות שילוט נוספות הפועלות לאורך האיילון ומספר גדול יותר של שלטים כוסו בדגלי המדינה. השנה, כולל המהלך כולל רק את שלטי נור.

שלטי הפרסום באיילון ירדו, כזכור, עפ"י הוראת בית המשפט, ב-31 בדצמבר 2007. מאז ממתינים בחברות השילוט לחזרתם, כאשר בתחילה תוקן חוק הדרכים, לאחר מכן הוסדרו תקנות לחזרתם של השלטים לנתיבים ועתה ממתינים בחברות לאישור שתעניק ועדת הכלכלה החדשה של הכנסת לאותן תקנות.

לירון סויסה, סמנכ"ל השיווק של נור, אמר: "אנו מקווים, כי סוף סוף יוכל לחזור הצבע לציר המרכזי ולאחר מלחמה ארוכה וקשה למעבר החוק, נוכל לראות בקרוב מאד קמפיינים, שיאירו את דרכינו ויוסיפו קצת עניין לנסיעה".

תגיות