אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מדד אמון הצרכן בארה"ב זינק ביותר מ-50% צילום: בלומברג

מדד אמון הצרכן בארה"ב זינק ביותר מ-50%

מדד אמון הצרכן בארה"ב לחודש אפריל נקבע על 39.2 נקודות, בהשוואה לרמה של 26 נקודות בחודש מרץ. המדד היכה את הציפיות שהצביעו על רמה של 30 נקודות בלבד

28.04.2009, 17:49 | ישראל הס

מדד אמון הצרכן בארה"ב לחודש אפריל, שפורסם היום בשעה 17:00 (שעון ישראל), הצביע על שיפור משמעותי של אמון הצרכן האמריקאי. על פי הצפי המדד היה אמור להצביע על רמה של 30 נקודות בלבד, אך בפועל נרשמה רמה של 39.2 נקודות, הרמה הגבוהה ביותר מאז חודש נובמבר 2008.

לשם השוואה בחודש מרץ עמד המדד על רמה של 26 נקודות, מה שמצביע על זינוק של יותר מ-50% ביחס לחודש שעבר. האנליסטים חזו כי מדד בטחון הצרכן לאפריל ייקבע על הרמות שבין 28 ל-33 נקודות אך בפועל זינק המדד גם מעל התחזית הגבוהה.

העלייה המשמעותית דוחפת בשעה זו את המדדים בוול סטריט לעליות לאחר פתיחה שלילית של יום המסחר.

המדד הוא סקר חודשי הנערך בקרב 5,000 משקי בית והוא משמש לניבוי שינויים פתאומיים בצריכה. שינויים משמעותיים בצריכה מוגדרים כשינויים הגדולים מ-5 נקודות ולכן התוצאה שהתקבלה בסקר האחרון הינה כל כך משמעותית.

תגיות