אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום ראשון: אופטיקנה עוזבת את שלמור צילום: אוראל כהן

פרסום ראשון: אופטיקנה עוזבת את שלמור

תקציב הרשת מטופל על ידי משרד הפרסום מזה שנים רבות ומוערך בכ- 4.5 מיליון דולר

30.04.2009, 17:24 | מיטל זדה
תקציב הפרסום של רשת אופטיקנה צפוי לעזוב את משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, כך נודע ל"כלכליסט".

תקציב הפרסום של אופטיקנה מוערך בכ- 4.5 מיליון דולר (מחירים ריאליים מוערכים עפ"י נתוני יפעת) ונחשב לאחד מהתקציבים הגדולים בתחום האופטיקה. ברשת בוחנים בימים אלו משרדי פרסום גדולים אחרים להעביר את התקציב אליו.

רשת אופטיקנה נחשבת לאחת המפרסמות הגדולות בתחום האופטיקה, כאשר בשנים האחרונות הסלוגן המלווה את החברה הוא "התשוקה למשקפיים", סלוגן שהגו שלמור אבנון עמיחי.

החברה הוקמה ע"י מאיר ושרית רסין לפני 21 שנה, וכיום מונה כ-65 סניפים. הרשת מחזיקה שני מותגי בית קויה ו-RAP, יחד עם זאת היא מחזיקה מותגי אופנה נוספים

 

אופטיקנה סירבו להגיב לידיעה.

תגיות