פרסום ראשון: בשל ניגוד אינטרסים תקציב "עוף טוב" עוזב את גלר נסיס
החברה עוזבת את המשרד בתום 8 שנים, זאת לאור העובדה שגלר נסיס מטפל גם בתקציב הפרסום של טבעול
מוטי גולדברג, מנכ"ל "עוף טוב": "אין ספק שלגלר נסיס היה חלק מכובד בהצלחה ובהתפתחות של חברת 'עוף טוב' בשנים האחרונות".
למרות ששני התקציבים מטופלים כבר שנים בגלר נסיס, ההחלטה להוציא כעת את התקציב מהמשרד נובעת מהתחרות הגוברת בין שתי הקטגוריות. "עוף טוב" פיתחה את קטגוריית השניצלים המוכנים עם ירקות, ואילו בטבעול קיימת קטגוריה מתחרה של המצופים (הכוללת את השניצלים עם ירקות).
עד תחילת 2005 החזיקה אסם בשני המותגים, אבל בעוד שטבעול נשארה חברת בת של אסם, האחזקות ב"עוף טוב" נמכרו בתחילת 2005 וכיום אסם נחשבת למפיצה של מוצרי "עוף טוב" בלבד.
עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של "עוף טוב" עמד ב-2008 על 1.5 מיליון דולר (מחירים ריאליים מוערכים).
בשלב זה לא ברור מה יעלה בתקציב רכש המדיה של החברה, המטופל בחברת מדיה-קום, יחד עם המותג טבעול. עפ"י הערכות, ישקלו בעוף טוב להשאירו במדיה-קום, למרות ההחלטה להעביר את תקציב הקריאייטיב למשרד אחר. האופציה לאחדו עם תקציב המדיה של אסם, המטופל במקאן יוניברסל, היא בעייתית. שכן, מקאן מטפל גם בתקציב זוגלובק המתחרה הישיר.
2 תגובות לכתיבת תגובה