צילום: מאיר פרטוש
גיל אונגר: להגדיל מכירות הקוסמטיקה ברשתות המזון
לדברי יו"ר ניו-פארם גיל אונגר, "אנשים נכנסים פעמיים בשבוע לרשת מזון וכל ביקור כזה הוא פוטנציאל להגדיל מכירות של קוסמטיקה"
03.05.2009, 15:45 | אורנה יפת
"אני מאשים את המפיצים, היבואנים, התעשיינים והקמעונאים בהחמצה הגדולה של ענף הקוסמטיקה ברשתות המזון". כך אמר יו"ר ניו-פארם, גיל אונגר, בהרצאה שנשא בכנס הבינלאומי השלישי של ענף התמרוקים. אונגר קרא להחדיר ולהגדיל את המכירות של הקוסמטיקה ברשתות המזון. "אני ניהלתי את רבוע כחול ובאתי מתחום הקוסמטיקה ואפי רוזנהויז מנהל את שופרסל ואף הוא בא מסופר-פארם, ושנינו נכשלנו בניסיון למכור קוסמטיקה ברשתות המזון", הודה אונגר.
ההערכה של גיזה קבעה
השווי התפעולי של ניו-פארם - 345 מיליון שקל
כך עולה מהערכת שווי שביצע משרד הייעוץ גיזה-זינגר-אבן, שהגיעה לידי "כלכליסט". מדובר בירידה של 9% לעומת השנה הקודמת
לכתבה המלאה
לדבריו, "היתרון של רשתות המזון הוא בכך שנכנסים אליהן בכל שנה בממוצע 140 מיליון איש - לרבוע נכנסים 60 מיליון ולשופרסל עוד 80 מיליון. זה 140 מיליון הזדמנויות למכירה של מוצרי קוסמטיקה במכירה אימפולסיבית או אחרת. אנשים נכנסים פעמיים בכל שבוע לרשת מזון כדי לחדש את המזווה. כל ביקור כזה הוא פוטנציאל להגדיל מכירות של קוסמטיקה. "אבל את הכישלון לא צריך להנציח ואני קורא לא להרים ידיים. צריך לקחת סיכונים ולייצר ליין מוצרים של קוסמטיקה עממית שמתאים לרשתות המזון".
לדבריו, רשתות המזון צריכות להקדיש את השטח, הסטנדים, והיצרנים צריכים לייצר ליין מוצרים שמתאים לרשתות המזון. "צריך לנסות ולגבות את זה בשלב ראשון באמצעות דיילות ויועצות שיטמיעו את המהלך", אמר.
אונגר הוסיף שכדי להגדיל את מכירות הקוסמטיקה, יש לפתח מוצרים חדשים עם מסר אמיתי וחדשנות אמיתית, לפתח מוצרים שתומכים באיכות הסביבה ולנסות להבין את צרכי הלקוחה. "אם נשים לא ייקנו מוצרי קוסמטיקה במשך חודשיים-שלושה, התעשייה תתמוטט. יש או אין מיתון, התפקיד שלנו זה לעודד צריכה בכל הדרכים". רוזנהויז סירב להגיב לדברים.
2 תגובות לכתיבת תגובה