צילום: בועז אופנהיים
מסתמן: אופטיקנה תעבור לטיפול מקאן אריקסון
לאחר הפרידה משלמור-אבנון-עמיחי, שטיפל בתקציב הפרסום של רשת האופטיקה בשש השנים האחרונות, צפויה אופטיקנה להעביר את ארבעת מיליוני הדולרים שלה למקאן
03.05.2009, 17:45 | מיטל זדה
תקציב הפרסום של רשת אופטיקנה צפוי לעבור למשרד מקאן אריקסון. התקציב של הרשת טופל בשש השנים האחרונות במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, אך, כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט", לאחרונה נפרדו הצדדים.
התקציב של אופטיקנה מוערך בכ-4.5 מיליון דולר (מחירים ריאליים מוערכים, עפ"י נתוני "יפעת") ונחשב לאחד מהתקציבים הגדולים בתחום האופטיקה.
שלמור-אבנון-עמיחי ליווה את אופטיקנה במשך שנים ארוכות ורשם על שמו את המיתוג המלווה את הרשת, תחת הסיסמה: "התשוקה למשקפיים".
אופטיקנה הוקמה ע"י מאיר ושרית רסין לפני 21 שנה ומונה כיום כ-65 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מחזיקה שני מותגי בית קויה ו-RAP, לצד מותגי אופנה נוספים.
באופטיקנה סירבו להגיב לידיעה.
תגובה אחת לכתיבת תגובה