אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יבואנית סולגאר בישראל רוכשת זיכיון למותג קוסמטיקה טבעית משוקי מדנס צילום: אוראל כהן

יבואנית סולגאר בישראל רוכשת זיכיון למותג קוסמטיקה טבעית משוקי מדנס

חברת אמברוזיה רוכשת את חברת הקוסמטיקה הפרא-רפואית, פבוניה ישראל תמורת 6 מיליון שקל

05.05.2009, 13:36 | גלי ברגר

חברת אמברוזיה, יבואנית ומשווקת מוצרי סולגאר בישראל ויצרנית תוספי תזונה, רוכשת את חברת הקוסמטיקה הפרא-רפואית, פבוניה ישראל, משוקי מדנס, בעל סוכנות הביטוח מדנס, תמורת 6 מיליון שקל. "יש לנו כוונה להיכנס לתחומים שהם סינרגטיים לתחום של אורח חיים ולא יוצרים קניבליזציה בתחום תוספים המזון", אמר ד"ר אלכס מאור, מנכ"ל אמברוזיה. 

פבוניה בוטניקה האמריקאית מייצרת מותג פרימיום בתחום הקוסמטיקה הפרא-רפואית, ומוכרת את מוצריה ב-74 מדינות בעולם. החברה חולשת על כ- 50% משוק מוצרי הספא בארה"ב.

בשנת 2007 נכנסה פבוניה לפעילות בשוק הישראלי, באמצעות איש העסקים שוקי מדנס. כיום מיוצגים מוצרי החברה במכוני הקוסמטיקה בישראל ובמספר גדול של מלונות ספא.

שוק מוצרי הטיפוח הפרא רפואי זוכה בשנה האחרונה לעדנה. רשת סופר פארם, שהיא הקמעונאי המוביל בתחום הטיפוח, מייחסת חשיבות רבה לתחום ואף הגדילה את שטחי המדף של מותגים כמו מדידרם שעבר מיתוג מחדש, ד"ר עור, וולדה (weleda) ועוד. למרות זאת אין כוונה לנצל את הקשרים עם הרשתות להחדרת המותג. "מדובר במוצרים העשויים חומרים אקטיביים ופעילים והפעילות חייבת להיות מול קוסמטיקאית מוסמכת או רופא, ולכן אין כוונה או יכולת להחדיר אותו לרשתות", מסביר מאור.

מיכל חטואל, מנכ"ל פבוניה ישראל מסרה: "החיבור עם סולגאר מאפשר לנו להשתלב בתפיסת הטיפוח העולמית המחייבת טיפול במראה העור גם באמצעות השימוש בתוספי תזונה".

תגיות