אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לקראת הקיץ: אל על מגייסת 100 דיילי אוויר צילום: עמית שעל

לקראת הקיץ: אל על מגייסת 100 דיילי אוויר

סמנכ"ל הלקוחות בחברה, דוד מימון: "אני בטוח שיצירת עוד מקומות עבודה חדשים הם סימן חיובי למשק"

12.05.2009, 11:57 | יסמין גיל

לא רק פיטורים במשק, בהשפעת המשבר הכלכלי: מחברת אל על נמסר היום (ג') כי לקראת הקיץ ובמסגרת היערכותה לעונת הנסיעות קיץ 2009, מגייסת החברה בימים אלה כמאה דיילי אוויר.

"החלטנו לגייס דיילים נוספים ולפתוח מספר קורסי הכשרה, בתקווה שהסימנים להתאוששות המצב הכלכלי אכן יתממשו", אומר סמנכ"ל לקוחות, דוד מימון, "אני בטוח שיצירת עוד מקומות עבודה חדשים הם סימן חיובי למשק, ועל כן החלטנו להכפיל את כמות הגיוסים".

אתמול, בדיון בוועדת הכלכלה בכנסת בנושא היערכות משרד התחבורה ורת"א להעלאת דירוג בטיחות התעופה, התייחס מנכ"ל אל על, חיים רומנו, להשפעה של הורדת הדירוג על פעילת החברה בארה"ב ואמר כי "חברת אל על שוקלת ברצינות לתבוע את המדינה ואת מי שאחראי לכך שהדירוג הורד. הפגיעה היא רק כלכלית, כי אל על היא חברה בטוחה שעומדת בכל התקנים הבינלאומיים. יחד עם זאת מדובר בפגיעה כספית אנושה לחברה".

תגיות

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
ל 8 את\ה צודק בהכל חוץ מ "משתכרים יפה"
בהכל אתה צודק זה באמת שוחק ומהנה, פחות או יותר למרות שהביקורים במדינות אירופה היום הם רובם, ביקורים בשדות תעופה למשך שעתיים רוב הטיסות לאירופה הם קוויקי המשכורת של דייל אויר היא 50 שח לשעה, הבעייה העיקרית היא שלא נותנים לך טיסות מקסימום טיסה לניו יורק פעם בשבוע מה שיוצא שזה בערך 3500 שח לחודש, אולי לסטודנט זה נחמד אבל להגיד למישהו לחיות מ 3500 שח לחודש זה קצת קשה, אני הייתי דייל 3 שנים ואיתי בקורס היו המון שרצו להמשיך כך שזה לא ממש מדוייק שרוב האנשים עוזבים את המקצוע, פשוט באל על מי שלא חתום על החוזה הישן משנת 75 אין לו תנאים נורמלים
אילן , תא  |  06.03.10
8.
קליטת דיילות אויר
לדיילים בחברת אל על מוצע חוזה ל 5 שנים (ולא 11 חודש כפי שניכתב מעלה), הכשרת דייל היא ארוכה ויקרה לחברה ולכן לא ממהרים לפטר, רוב הדיילים הם סטודנטים המשלבים את לימודהם ועבודתם כך שבתום החוזה הם רכשו מקצוע אחר ופורשים בעצמם, הדיילות הוא מקצוע עם אחריות רבה ( במקה חרום), גם מקצוע מהנה מאוד וגם שוחק מאוד כך שלאחר 5 שנות עבודה וביקור בעשרות מדינות מגיעים לרוויה ופורשים, 1 מכל 20 מועמדים מתקבל לקורס הדיילות , נתון זה מלמד על רמת הדיילים, מומלץ מאוד לנסות , גם נהנים וגם משתכרים יפה,
אורטל , מרכז  |  14.05.09
6.
למס' 5
הכל טוב ויפה אבל מה שאתה אומר הוא בולשיט לפי מבחן המציאות. הצד האפל של הקביעות הוא ידיעת העובד שאין בהכרח קשר בין המאמצים שהוא משקיע לבין חוזק הבטחון הסוציאלי שלו מה שגורם לאנשים רבים מדי לאי תפקוד או לתפקוד מפוקפק. עובד קבוע אינו בהכרח מחוייב יותר לחברה אלא ביותר מדי מקרים מרגיש שתופס אותה בביצים. צא ולמד איזה אחוז מתוך מנהלי השירות מתעניינים מעבר למכירות הדיוטי פרי ואיזה אחוז באמת מקפיד על מתן שירות אדיב וראוי.חבל מאוד שהצד השני של המטבע הוא שוק עבדים חסרי זכויות שמפוטר ונקלט בהתאם לגחמות ולשינויי מזג האוויר.
זה שידע יותר מדי , מזה"ת  |  13.05.09
5.
דברים שלא רואים מפה ולא רואים משם
לידיעת הנוסעים והטסים , צוות אוויר (טייסים) חייב לעבור הכשרות קבועות בנושאי בטיחות, ואפילו ביצוע סימולטור בכדי לתרגל מצבי חירום, כל זאת בכדי לדעת להציל את חייכם בעת צרה לא עלינו (ראו את מקרה הנחיתה על נהר ההדסון) צוות שירות ללקוח אוויר שעבורו זה מקום עבודה קבוע ולא זמני עובר הכשרות בנושאי בטיחות ובנושאי שירות , בעובד זמני מושקעים משאבים מינמלים לחלוטין ובהתאם מתקבלת רמת השירות צוות שירות ללקוח אוויר שזהו מקום עבודה קבוע עבורו , יתן את כל כולו בכדי שהנוסע יקבל את רמת השירות הגבוהה ביותר שהוא יכול לתת בכדי שחברתו תמשיך להרוויח ומקום עבודתה יהיה מובטח לשנים הבאות ואילו העובד הזמני בדיוק כמו מנכ"ל בא לעשות סיבוב זה ל11 חודשים וזה לשנתיים שלוש רק עם הבדל משמעותי בשכר טיסה נעימה ובטוחה לכולם מבלי לפגוע בזכויות
צחוק באמצע , EMEA  |  13.05.09
לכל התגובות