אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חג הפסח הביא לגידול של 23% במכירות נעמן

חג הפסח הביא לגידול של 23% במכירות נעמן

המכירות ברבעון הראשון של שנת 2009 הסתכמו ב-97.8 מיליון שקל, לעומת 79.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד

12.05.2009, 12:42 | כתב כלכליסט

קבוצת נעמן, המשווקת מוצרים וכלי בית, מפרסמת את הדו"חות הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2009 הכוללים את פעילות חברות הבנות 'ששת' ו'ורדינון טקסטיל' הציבורית שבבעלות קבוצת 'נעמן'.

המכירות ברבעון הראשון של שנת 2009 הסתכמו ב-97.8 מיליון שקל לעומת 79.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות אלה מהוות גידול של 23%. הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2009 הסתכם ב-13.1  מיליון שקל לעומת 8.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ישראל מאיו, מנכ"ל קבוצת 'נעמן' ציין כי "עיקר הגידול במכירות נובע מההשפעה העונתית של עיתוי חג הפסח, עיקר המכירות של החג התרכזו ברבעון הראשון. גידול נוסף במכירות נובע מפעילות שיווק אגרסיביות בכל מגזרי הפעילות של הקבוצה, כלי הבית המתנות והטקסטיל לצד הגדלה משמעותית של מגוון וקטגוריות המוצרים".

תגיות