אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מיישרים קו: שוק הפרסום יעבור לגודל אחיד לבאנרים פרסומיים צילום: אוראל כהן

מיישרים קו: שוק הפרסום יעבור לגודל אחיד לבאנרים פרסומיים

בימים אלה מושלם מהלך סטנדרטיזציה שמובילות מקאן דיגיטל ויוניברסל דיגיטל, כך שבפועל יתקיימו 10-15 גדלי באנרים בלבד, לעומת המצב כיום בו קיימים 20-30 גדלים

12.05.2009, 13:47 | מיטל זדה

שוק הפרסום האינטראקטיבי צפוי בקרוב להתחיל ולעבוד לפי סטנדרטים בינלאומיים בכל הנוגע לבאנרים פרסומיים. בימים אלו מושלם מהלך הסטנדרטיזציה של גדלי הבאנרים השונים באתרים המובילים, כך שבפועל יתקיימו בין 10-15 גדלי באנרים בלבד, לעומת המצב הרווח בשוק בו בממוצע אתרים מוכרים 20-30 גדלים שונים.

את המהלך הובילה חברת האינטראקטיב מקאן דיגיטל וחברת המדיה יוניברסל דיגיטל, בניהולם של יוסי ארז ואמיר וייס.

המהלך הותאם לתקנות אגודת IAB העולמית (Interactive Advertising Bureau) המאגדת 375 אתרים וחברות טכנולוגיות מובילות בעולם, האחראיות על כ-85% מסך פרסום האון ליין בארה"ב. IAB הגדירה גדל סטנדרטי לבאנרים לפיהם עובדים רוב האתרים בעולם.

בקרב חברות האינטראקטיב מסבירים שברגע שמהלך יחל להיות מיושם בכל האתרים, הוא בעצם יצור חיסכון בעלויות הקמפיין עבור המפרסם, שכן חלק מהותי מתקציב קמפיין באנרים "מבוזבז" על התאמת גודל הבאנר לאתר.

אמיר וייס, מנכ"ל יוניברסל דיגיטל: "אנו רואים במהלך זה בסיס חשוב שיקדם את עולם פרסום האון ליין בישראל והינו חלק ממהלך כולל שסופו שינוי שיטת המכירה הנהוגה היום לשיטת מכירה של באנר ספציפי לפי מחיר CPM (עלות לאלף חשיפות) והגשת כל הקמפיינים הפרסומיים דרך מערכת הגשה חיצונית כגון Double Click או ATLAS".

תגיות