אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בטר פלייס חשפה אב טיפוס ראשון של תחנת הטעינה

בטר פלייס חשפה אב טיפוס ראשון של תחנת הטעינה

התחנה נחשפה במסגרת מחקר היתכנות של המשרד להגנת הסביבה ביפן. עוד הוצג: אב טיפוס ראשון לסוללה החשמלית שתותקן ברכבי רנו

13.05.2009, 09:29 | תומר הדר

לאחר תקופת המתנה ארוכה, בטר פלייס חשפה היום (ד') את אב הטיפוס הראשון לתחנת החלפת סוללות לרכב חשמלי.

תחנת החלפת הסוללות, שנעזרת בין השאר באנרגיה סולארית לאספקת חשמל, הוצגה במסגרת מחקר היתכנות שעורך המשרד היפני להגנת הסביבה כדי להדגים את יכולותיהם של רכבים חשמליים.

אב טיפוס ראשון לתחנת טעינה למכונית חשמלית של בטר פלייס אב טיפוס ראשון לתחנת טעינה למכונית חשמלית של בטר פלייס אב טיפוס ראשון לתחנת טעינה למכונית חשמלית של בטר פלייס

במסגרת הצגת עמדת הטעינה, שמבצעת החלפה של הסוללה החשמלית תוך דקות ספורות, הוצג גם אב טיפוס ראשון של הסוללה שתותקן ברכבים החשמליים של רנו שיגיעו לישראל. תחנת החלפת הסוללות של בטר פלייס נועדה בראש ובראשונה כדי לאפשר הגדלה של טווח הנסיעה של רכבים חשמליים.

על פי בכירים בבטר פלייס, עמדת החלפת הסוללות אשר מטעינה את הסוללה מתחתית הרכב הינה חלק ממערך החלפת הסוללות המלא, הכולל בין השאר מתקנים לאחסון של הסוללות.

למרות העובדה שהסוללה מוטענת מתחתיתו של רכב ההדגמה של בטר פלייס (ניסאן קשקאי), בכירים בחברה מדגישים שלא תהיה כל פגיעה במרווח הגחון של הרכבים החשמליים שיגיעו בסופו של דבר אל הצרכנים, זאת מאחר והסוללה החשמלית מותקנת במקומם של מכלולים הקשורים במנוע הבנזין, כגון מערכת הפליטה.

אנשי בטר פלייס אף מדגישים שתחנת הטעינה הסופית שתוצג בישראל תותאם לגודלם של מספר רכבים חשמליים, מה שמעיד על כוונותיה של רנו לייבא לארץ מספר דגמים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
גם מסע מתחיל בצעד קטן...
נכון היום הסוללות שיש מספיקות ל200 ק"מ. מישהו זוכר כמה זמן הספיקו הסוללות הראשונות לסלולריים? 3-4 שעות במקרה הטוב. והיום אם סוללה לא מחזיקה לכם כמה ימים אז אתם מתחילים להתבאס. הטכנולוגיה הזאת כל הזמן אבל באמת כל הזמן מתפתחת בצעדי ענק. ובכלל, יותר מ 90% מהנסיעות של רוב האנשים קצרה הרבה יותר מ 200 ק"מ. ובכלל מה הבעיה להגיע לאילת. תעצרו פעמיים בדרך ותחליפו סוללות. החיסכון בדלק בזיהום ובכלל החיסכון בכך שלא מעבירים לגורמי הטרור הערביים כסף מהנפט. וחתשבו על זה. אריק.
אריק  |  04.06.09
8.
עוד פעם אחת אני שומע 'אגסי' ואני מתחרפן.
אגסי לא המציא את החשמל. אגסי לא הראשון שרותם את החשמל. אגסי לא הראשון ולא האחרון להציע רכב חשמלי. אגסי גם לא יראה את כספי. אני בטוח שהישראלי הממוצע ירוץ לקנות ראשון, כמו שישראל ישראלי קנה את ה VHS הראשון שמקליט שנתיים אחורה, ו 5 שנים קדימה, מבלי לדעת איך ללחוץ RECORD בדיוק ברגע שמכריזים מי המודח בפרק 'ההדחה המפתיעה'. אני אקנה רכב חשמלי כשהוא יעלה, תפעולית, לפחות 1/3 מרכב בנזין, ולו רק בגלל הירידה החדה בנוחיות, אבל לא רק - אני לא מתחבר לרשת חשמל מונופוליסטית. אני רוצה להטעין בבית או אצל ההורים בעזרת רשת החשמל הביתית - 220V ללא שום חיבור מיוחד שמחייב אותי להתחייבויות ארוכות טווח. אבל אני יודע שאני חי במדינה של מטורפים שלא חושבים דקה קדימה, אז מי אני. התל-אביבים הראשונים שיפלו בבפח. ב 10השנים הקרובות - רק היברידיות. ואז - רכבי מימן.
מימי  |  13.05.09
6.
אתם לא מבינים
כמו כל טכנולוגיה חדשה, גם כאן יש עוד עבודה כדי להביא את המוצר לרמה הנדרשת. אין מה לעשות. רק תחשבו על החזון של אגסי, שחרור העולם מהתלות בנפט הערבי. (לא יא דפוקים, חשמל ניתן לייצר גם באמצעות השמש, פחם או תחנות כח גרעיניות, לא רק עם דלק) עכשיו תסתכלו שוב ותראו איך בתוך 6 שנים הוא, אגסי משנה את העולם. נכון, לא הכל מושלם והימצאותם של האחים עופר בפרוייקט קצת מעמעמת את הזוהר, אבל חליק, תחשבו על עולם שאיננו תלוי בנפט הערבי. עולם שלא יוכתב יותר על ידי אופק או כל מיני שייחים חובשי כאפיות. מגניב לא? אז יאללה, תפסיקו לחפש מה לא טוב, ותפרגנו. באמת, יעשה לכם טוב
טראנס אם  |  13.05.09
לכל התגובות