אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: ערוץ 10 יגבה פרמיה של 10% בגמר "הישרדות" צילום: דודי חסון

בלעדי: ערוץ 10 יגבה פרמיה של 10% בגמר "הישרדות"

ל"כלכליסט" נודע כי המפרסמים בגמר ישלמו 2,200 שקל לנקודת רייטינג. עבור ברייק הזהב מבקשים בערוץ 3,000 שקל לנקודה

14.05.2009, 10:22 | מיטל זדה

ערוץ 10 נערך לתוכנית הגמר של "הישרדות" והחל להפיץ את המחירים המעודכנים לפרק. ל"כלכליסט" נודע שהפרסום במהלך פרק הגמר יעלה למפרסמים 2,200 שקל עבור כל נקודת רייטינג שישיג הפרק, כלומר פרמיה של כ־10%. עוד נודע כי עבור ברייק הזהב בפרק הגמר מבקשים בערוץ 10 כ־3,000 שקל לנקודה.

גמר "הישרדות איי הפנינה" יתקיים בקיסריה ב־23.5. התוכנית השיגה עד כה רייטינג ממוצע של 18% (משקי בית יהודיים), ולפי ההערכות, תוכנית הגמר אמורה לגרוף רייטינג גבוה יותר.

במהלך פרקי העונה השנייה של "הישרדות" שילמו המפרסמים כ־2,000 שקל לנקודת רייטינג בתוכנית. בכך מוצבה "הישרדות" כבר מתחילת העונה הנוכחית כתוכנית היקרה ביותר למפרסמים בלוח התוכניות של ערוץ 10, כמו בשנה שעברה.

ערוץ 10 נוהג לגבות עבור פרסום בשעות הפריים טיים 1,800–2,000 שקל לנקודת רייטינג. כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט", בתחילת החודש שלח הערוץ מחירון מעודכן לחברות המדיה והמפרסמים ללא הסכם שנתי, כך שהמחיר לנקודה בפריים עומד עתה על כ־2,000 שקל.תוכנית הגמר עתידה להימשך יותר משעתיים, ובדומה לתוכניות ריאליטי אחרות, שיא הצפייה יהיה לקראת רגע ההכרזה על "השורד האחרון", ולפניו תשודר פרסומת אחת בלבד (ברייק הזהב). החתימה עם המפרסם בברייק הזהב תהיה בימים הקרובים.

דן רון, סמנכ"ל סחר ומכירות של ערוץ 10, אמר ל"כלכליסט" כי כבר עכשיו אפשר להבחין בביקושים גבוהים מצד מפרסמים לשבץ קמפיינים בגמר. "הישרדות היא אחת מהפלטפורמות הבודדות המשודרות תקופה ארוכה, שמאפשרת למפרסמים להגיע לקהל רחב ולצפייה משפחתית", אמר.

תגיות