אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
משרד הפרסום פוגל מציג את הגרסה שלו לקמפיין הפופולרי של נינט והקרחת צילום: אייל נבו

משרד הפרסום פוגל מציג את הגרסה שלו לקמפיין הפופולרי של נינט והקרחת

אמש עלה סרטון פרסומת חדש למחלבות גד, לקוח של המשרד. הסרטון מהווה "טייק אוף" על הפרסומת הפופולרית של פלאפון בה נינט עשתה קרחת

15.05.2009, 18:28 | מיטל זדה

החשש הגדול ביותר של משרד פרסום או מפרסם הוא לגלות שהקמפיין החדש והמושקע שיצר, נוצר "בהשראתו" של קמפיין פרסום אחר ורעיון הקריאייטיבי שלו לא ממש מקורי.

משרד הפרסום פוגל אוגילבי החליט לטפל בסוגיית הפרסום המקורי בדרך משלו. אמש עלה סרטון פרסומת חדש למחלבות גד, לקוח של המשרד. הסרטון מהווה "טייק אוף" על הפרסומת הפופולרית של פלאפון בה נינט עשתה קרחת.

בפרסומת של מחלבות גד רואים שתי בנות שמתערבות בינהן על גבינות המותג. הבחורה שהפסידה בהתערבות, נאלצת לוותר על מחלפות ראשה ומגלחת את שיערה מול המצלמה.

מלבד התסריט שכולו מבוסס על הפרסומת בה גילחה נינט את ראשה בעקבות התערבות שהשתתפה בה, גם הפסקול המלווה את הסרטון הוא אותו שיר מפורסם - girls just want to have fun.

בפוגל אוגילבי דאגו ללוות את השקת הקמפיין החדש גם במודעת פרסום עצמי שפורסמה הבוקר ובה פנה המשרד ישירות לראובן אדלר, מבעלי אדלר-חומסקי, המשרד שאחראי על הקמפיין בכיכובה של נינט.

במודעה נכתב "ראובן אדלר בלעדיך זה לא היה קורה". במודעה עליה חתום המשרד נכתב עוד כי "אנחנו חיפשנו לעשות משהו חדש משהו שעוד לא עשו ואז החלטנו לעשות משהו שכבר עשו (את זה באמת עוד לא עשו), אז בימים הקרובים אנחנו מזמינים אותך להתרווח בכורסא ולהסתכל על רגע קריאייטיבי שהכנו במיוחד עבורך, עבור צוות פלאפון וכמובן עבור כל הצופים בישראל. רגע קריאייטיבי שאולי יזכיר לך פרסומת שכבר ראית פעם, אולי אפילו כזו שעשית פעם" נכתב במודעה.

בהנהלת אדלר-חומסקי התייחסו לקמפיין ולמודעה שפורסמה בהומור.

תגיות

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
האם ככה ימכרו גבינה?
טוב הבנתי, הומור, טייק אופ..... בול נינט או חיקוי עלוב. מה זה משנה??? חאטבונה..... ואני שואלת: האם מישהו יזכור שזו פסומת למחלבות גד? האם בבואנו למקרר הגבינות , הפרסומת תגרום לנו לקנות גבינה של גד? לדעתי לא!!!! חבל על הכסף. אם אין לך בידול- אין לך מה למכור! חיקויים זה טוב לארץ נהדרת.
אורלי , מרכז  |  17.05.09
לכל התגובות