אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סוף עונה באברקרומבי אנד פיץ': נפילה של 30% במכירות הרבעון והפסד גבוה מהצפוי צילום: אוראל כהן

סוף עונה באברקרומבי אנד פיץ': נפילה של 30% במכירות הרבעון והפסד גבוה מהצפוי

רשת האופנה הפופולרית הציגה היום דוחות כספיים גרועים יותר ממתחרותיה כגון גאפ בעיקר על רקע חוסר נכונותה לצאת במבצעי הנחות

15.05.2009, 20:56 | סוכנויות הידיעות

רשת האופנה הפופולרית אברקרומבי אנד פיץ',שמוצריה משווקים גם בישראל, הציגה היום דוחות כספיים עגומים. מכירות החברה בחנויות שפתוחות יותר משנה רשמו ירידה חדה של 30% ברבעון הראשון. סך ההכנסות צללו ב-24% ל-612.1 מיליון דולר. ההפסד הנקי הסתכם ב-26.8 מיליון דולר לפני מחיקות והוצאות חד פעמיות. מדובר בהפסד גבוה פי שניים מהצפוי שבולט בעיקר בהשוואה לרווח נקי של 62.1 מיליון דולר שרשמה הרשת בתקופה המקבילה ב-2008.

תוצאות אלה גרועות משמעותית מהדוחות הכספיים שהציגו מתחרותיה העיקריות של אברקרומבי כגון גאפ ואמריקן איגל, שפונות לפלח שוק דומה של צעירים מבוססים. אנליסטים מסבירים את זאת בכך שבניגוד לרשתות המתחרות, אברקרומבי לא נוקטת במדיניות של מבצעים והנחות ועל כן נפגעת יותר בתקופה של מיתון. גם מנכ"ל הרשת אמר עם פרסום הדוחות כי הציבור קיצץ ברכישת ביגוד יוקרתי ב"רמה חסרת תקדים". עם זאת, הרשת עדיין ממשיכה בתוכניתה לפתוח 24 חנויות בשנה הקרובה, כולל חנויות דגל במילנו ובטוקיו.   

תגיות