אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
30% מהתיירים שמגיעים לארה"ב: בחרנו בעיר היעד על פי האפשרות לקניות צילום: בלומברג

30% מהתיירים שמגיעים לארה"ב: בחרנו בעיר היעד על פי האפשרות לקניות

המותגים שהתיירים אוהבים: נייקי, ליווי'ס וגאפ. הערים המועדפות על חובבי השופינג: ניו יורק, לוס אנג'לס ולאס וגאס

16.05.2009, 10:01 | יסמין גיל

30% מהתיירים שהגיעו לארה"ב ב-2008 מחמש מדינות המקור הגדולות ביותר - קנדה, מקסיקו, בריטניה, גרמניה ויפן - בחרו את יעד הטיול על פי אפשרויות הקניות שבו, כך עולה מסקר שפורסם אתמול (ו'). הסקר נערך על ידי Taubman Centers שהינה חברה לפיתוח וניהול מרכזי קניות.

בסקר, שנערך בינואר האחרון, השתתפו 1,760 תיירים מחמש מדינות אלה - המהווים כ-75% מסך התיירים שמגיעים לארה"ב מחו"ל. מדובר בתיירים שהגיעו לארה"ב לפחות פעם אחת ב-12 החודשים שלפני עריכת הסקר.

מהסקר עולה שממוצע ההוצאה על קניות של התיירים הללו, עומד על 1,063 דולר לאדם, מתוך סך הוצאה של 3,692 דולר לכל הטיול. מדובר ב-29% מסך הוצאות הטיול שמוקדשים לקניות. בחלוקה עולה שהתיירים ממקסיקו מוציאים 40% מסך הטיול על קניות, הקנדים - 30%, הגרמנים - 26% והיפנים והבריטים - 25%.

עיקר הוצאות השופינג של התיירים הבינלאומיים הן על הלבשה, הנעלה, מזון, ממתקים ומזכרות, אביזרי אופנה ומוצרי קוסמטיקה. 84% מהנסקרים אמרו שרכשו מוצרים עבור עצמם במהלך הטיול לארה"ב, 68% רכשו עבור בן או בת הזוג ו-44% לילדים.

בראש רשימת המותגים המובילים לרכישה על ידי התיירים הבינלאומיים עומדים נייקי, ליווי'ס וגאפ, ובהמשך: פולו ראלף לורן, טומי הילפיגר, אברקרומבי אנד פיץ', קלווין קליין, אדידס, ג'וצ'י, סוני, ארמאני, בננה ריפבליק, לואי ויטון, אפל, פראדה, ויקטוריה'ס סיקרט, אולד נייבי, דיזל, אמריקן איגל ודונה קארן.

הערים המובילות לחובבי השופינג הן ניו יורק, לוס אנג'לס, לאס וגאס, אורלנדו, סן פרנסיסקו, הונולולו, מיאמי, שיקגו, סן דייגו, וושינגטון, יוסטון, בוסטון, באפלו ואטלנטה.

עוד עולה ש-20% מהנסקרים כבר הזמינו את הטיול הבא שלהם לארה"ב ו-50% נוספים אמרו שיש סיכוי יותר מסביר שיבקרו בארה"ב שוב ב-12 החודשים הבאים, וכמובן יערכו בה קניות.

תגיות