אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אדלר-חומסקי יטפל בתקציב הפרסום של גאפ צילום: בלומברג

אדלר-חומסקי יטפל בתקציב הפרסום של גאפ

משרד הפרסום זכה במכרז בו התמודדו גם גיתם וגלר נסיס. אריק בן זינו, מנכ"ל אלביט מסחר וקמעונאות: "ההחלטה היתה מורכבת עבורנו"

18.05.2009, 15:25 | מיטל זדה

תקציב הפרסום של רשת האופנה גאפ יטופל במשרד הפרסום אדלר-חומסקי. כפי שנחשף ב"כלכליסט", גאפ ערכה מכרז על תקציב הפרסום שלה ועליו התמודדו שלושה משרדים: אדלר-חומסקי, גיתם וגלר נסיס.

שלושת המשרדים אינם מטפלים כיום בתקציב אופנה, כך שעבורם מדובר בתקציב פרסום אטרקטיבי. לגיתם יש היכרות מוקדמת עם בן זינו, מאחר שבעבר טיפל המשרד בתקציב רשת מנגו.

המכרז התנהל לאחר שלפני שבועיים קיבלה אלביט קמעונאות, בעלת הזיכיון בארץ של המותג, מהנהלת החברה העולמית את הבריף של האסטרטגיה השיווקית עבור המותגים, שלפיה יושק המותג בארץ.

בדומה לאסטרטגיה של מותגי אופנה בינלאומיים, בהם מנגו, חלק ניכר מהקו הפרסומי של גאפ יתבסס על חומרים מחו"ל שיותאמו לארץ. במקביל יקבלו כמה מהתוצרים הפרסומיים תמיכה מקומית.

תקציב רכש המדיה יטופל בחברת מדיה-קום, מקבוצת אדלר-חומסקי.

לדברי אריק בן זינו, מנכ"ל אלביט מסחר וקמעונאות: "התרשמנו מאוד מהמקצועיות והקריאייטיביות של המשרדים אשר הגיעו לשלב הסופי במכרז, ובהם גלר-נסיס וגיתם. ההחלטה הייתה מורכבת ומאוד לא פשוטה, אך לבסוף החלטנו כי הצעתם של אדלר-חומסקי היא המתאימה ביותר עבורנו, ואנו סבורים כי יש בידיהם את כלל הכלים להוות פרטנר אסטרטגי בפעילות השיווקית של גאפ בישראל".

תגיות