אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מלחמה בנשר: מגה בול מחלקת עוף בחינם; רמי לוי  - ב-39 אגורות לקילו צילום: גדי קבלו

מלחמה בנשר: מגה בול מחלקת עוף בחינם; רמי לוי - ב-39 אגורות לקילו

בתגובה לפתיחת סניף שיווק השקמה החליטה רשת רבוע כחול לחלק קילו עוף למי שיקנה ב-150 שקלים ומעלה. גם שופרסל דיל מוכרת עוף מוזל בקנייה מעל 150 שקלים. לוי: מה זה אומר? שעד עכשיו הם מכרו ביוקר?

19.05.2009, 13:27 | אורנה יפת

מלחמת העופות בנשר מתעצמת. רמי לוי פתח הבוקר (ג') את הסניף החדש במתחם והמתחרות מגיבות - בהורדות מחירים.

הבוקר החלה רבוע כחול, המפעילה במתחם סניף של רשת מגה בול, לחלק קילו עוף בחינם, למי שקונה בסניף ב-150 שקלים ומעלה. במקביל, ממשיכה הרשת למכור בשקל אחד בלבד קילו עגבניות, שקית חלב 1 ליטר של תנובה, גבינה לבנה 250 גרם של טרה ובאגט. גם זה מותנה ברכישה ב-150 שקלים לפחות.

גם סניף שופרסל דיל, אשר ממוקם בתל-חנן, ליד נשר, מצטרף למלחמת המחירים ומוכר קילו עוף טרי ב-49 אגורות, למי שמבצע קנייה במעל 150 שקלים. בשופרסל מגבילים את המבצע ל-2 קילו בלבד.

לוי התייחס הבוקר להורדות המחירים של המתחרות ואמר: "אצלי העוף ב-39 אגורות לא מותנה בקנייה. כשבא רמי לוי הם מורידים מחירים, אז מה זה אומר - שעד עכשיו הם מכרו ביוקר? איפה האסטרטגיה שלהם? הם משקיעים באסטרטגיות ובשיווק וכשרמי לוי מגיע לאזור, הם מורידים מחירים ומשנים את כל האסטרטגיה שלהם. אבל לא חשוב, זה טוב לצרכן".

המתחרות, כאמור, רק מגיבות לרף החדש שהנחיל רמי לוי. בסניף שיווק השקמה בנשר נמכרים, בנוסף לעוף המוזל, גם גבינת סקי 500 גרם של שטראוס ב-50 אגורות וגביע קוטג' של תנובה וטרה ב-39 אגורות, בעוד אצל המתחרים במתחם מחירו עומד על כ-5 שקלים. המחירים, הבטיח לוי, עד חג השבועות.

גם בתחום המים המינרלים צפויה מלחמה קשה. שישיית עין גדי נמכרת אצל רמי לוי תמורת 4.99 שקלים בלבד ושמן סויה בפחות מ-5 שקלים.

תגיות

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
הייתי שם...
אמש (יום ג') נכנסתי לסניף רמי לוי החדש קשה לתאר את ההמולה הדוחק והחוסר אוויר. התורים בקופות אין סופיים, והכי חשוב לא מאוד זול!! יצאתי לכיוון שופרסל גיל פשוט תענוג! ריק נעים והמחירים טובים מאי פעם תודה לרמי לוי שהכניס את הרשתות להסטרייה שאנו הלקוחות נהנים
שוש , נשר  |  20.05.09
5.
חבורה של טיפשים
התחרות היא טובה עד גבול מסויים. אתם תמשיכו להתחרות על המחירים עד שההכנסות יצנחו לרמה שכולכם תפסידו. יש גבול עד כמה שאפשר להוריד מחירים וגם להרוויח. בפועל מה שיהיה הריווחיות תרד מכיוון שהמחירים יורדים במקביל, ההוצאות לעסקים רק הולכים וגדלים ( לא יעזור ההוצאות גדלות ). בנוסף שהריווחיות יורדת אז גם השירות והאיכות לצרכן הסופי. לא מדובר פה בעיסקי טכנולוגיה שהתחרות יוצרת רעיונות יצירתיים לטכנולוגיה, זה מסחר ובמסחר כושר הטימרון הוא קטן. אני רואה את זה בכל תחום כולם מורידים מחירים כדי להתחרות ובסוף לא מבינים שצריך גם להרוויח.
אנרגיה  |  20.05.09
לכל התגובות